Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan är det någon som har tips på hemsidor om ridlekis, fakta alltså? är det någon som håller på med det som skulle vilja berätta om det...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: sweet_extraa
·
V
Hästmänniskan vad tar ni ET:are för en massage å genomkoll av hästen? är det stor skillnad från häst till häst, område och person?
Svar
10
· Visningar
898
Senast: sweet_extraa
·
H
Hästmänniskan Får en häst stå uppstallad i en spilta, men i stället för att vara vänd bort från gången, lägger man dörrar och hästen står med huvudet...
Svar
15
· Visningar
1 835
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Har bara lite funderingar vad det gäller det här med och sälja hästar, ni som har gjort det vad har ni för prioriteringar när det gäller...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: DrSnuggles
·
F
Hästmänniskan Ni som har sökt, hur gick det nu? Är du nöjd med din insats?
Svar
13
· Visningar
1 173
Senast: krambanan
·
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Black
·
Hästmänniskan ska iväg o kolla på praktikplats imorn och h*n som jag ska kolla hos sa att jag skulle ha med mej mina papper och intyg. från vadå...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Tysken_
·
R
Hästmänniskan Min pappa har lantbruk, kan han då köpa en häst (sto) som vi kan dra av momsen på? Hur fungerar det? Vilka krav måste uppfyllas? Kan man...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: sjoberga
·
E
Hästmänniskan Funderar på att erbjuda praktikplats och har några funderingar. Vill gärna veta vad ni som är praktikanter tycker. + måste man vara...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: RebeckaKihlberg
·
L
Hästmänniskan Hej, ska bygga om stallet alt. bygga helt nytt. Har i dagsläget ett vanligt stall i äldre lada (delvis isolerad men bara uppvärmd i...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Lisa3
·
C
  • Låst
Hästmänniskan Återköp - triangelmärkning vad gör jag... sålde barnens C-ponny i april. Två dagar senare hämtar vi hem en vår nya häst. Ponnyn vet...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan hej vet ni om det finns någon påbyggnadsutbildning med häst? jag har hört att det ska finnas på naturbruk men det är typ en milslång...
Svar
12
· Visningar
1 038
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag ska flytta till Göteborg i slutet av sommaren och kusen måste flytta med. Känner inte alls till trakten och funderar över hur det är...
Svar
17
· Visningar
2 267
Senast: Maran
·
S
Hästmänniskan Är det någon här som tagit en häst eller två från USA? Hur går det till? Och vad hamnade prislappen på förutom moms och hästköpet? Är...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: seejii
·
Hästmänniskan Hoppas att denna tråden ligger rätt... Pga av graviditet lämnade jag ut min häst i mars till fodervärd. I kontraktet skrev vi att jag...
Svar
18
· Visningar
2 367
Senast: Ciazon
·
Hästmänniskan Jag, sambon och döttrarna letar hästgård. Vi har varit intresserade av några tidigare, och nu är det dags igen. Tyvärr är det bara så...
2
Svar
20
· Visningar
2 622
Senast: ang
·
Hästmänniskan Varför är ofta den allmän uppfattningen att det som har möjlighet att jobba med sin hobby eller på andra sätt har möjligheten att...
Svar
14
· Visningar
1 785
Senast: emindy
·
D
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt tråden rätt men.. Min häst är T-märkt för en skada. I hans veterinärintyg står det ataxi relaterad till cns...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Dundret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama