Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man köper en unghäst tex utan en A1 sen 30dgr föl..bör man röntga eller hur tänker man?
Måste ju finnas flertalet hästar som inte är...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag hade en häst till salu och det var lite folk som provade. En ville köpa och vi skrev kontrakt på att han skulle hämtas vid...
Ekonomi & Juridik
En av mina framtidsdrömmar är att starta ett litet företag där jag importerar hästar och ponnys som jag sedan tränar och säljer.
Jag...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Precis som rubriken lyder, vad betalar ni för extra tjänster i ert stall?
Jag tycker priserna är rimliga men en annan som står...
Ekonomi & Juridik
En vän till mig importerade och sålde en 5-åring till kunnig hästmänniska och hennes barn. Hästen var såld redan innan den importerades...
Hästmänniskan
Hej! Skickar ut en liten funderare.
Vi har ett privatstall, hemma på vår gård. Nu är det så att jag funderar på att köpa hem jackor till...
Hästmänniskan
Jag är i färd med att sälja min hästtransport, men så slog det mig. Vilket är den bästa plattformen för det?
Buke? Blocket? Hippson? FB...
Hästmänniskan
Är det någon här som har varit utan häst en längre tid? Jag menar om Ni har fått ta bort eller sälja en häst som Ni har haft. Hur länge...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.