Helt klart är det så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller:Jag tror att största problemet med hästnäringen (och säkert andra områden också) är att det är fel folk på fel plats. Det blir typ
- Lotta älskar hästar
- Lotta tycker att det inte är kul att ha hästen installad
- Lotta köper gård, ställer egna hästarna där och skaffar lite inackorderingar som ska dryga ut kassan
- Lotta har ingen aning om hur man driver ett företag, hur man bör se på avtal, kunder osv, hon tycker att hon är snäll som låter folk ha sina hästar hos henne, varför kan de bara inte göra precis som hon vill?
Istället för
- Lotta är en affärskvinna
- Lotta vill starta ett företag
- Lotta ser över marknaden, ser att det finns behov av stallplatser, jämför villkor/avtal/priser osv och sätter ihop ett tjänstepaket som bör tilltala tillräckligt många kunder
- Lotta ser till att hålla sig uppdaterad om marknaden och ser till att tjänsten hon tillhandahåller håller samma goda standard som hon tänkt från början
Ja, vissa människor kan verkligen få en att vilja avstå från att ha med häst och göra.same same överallt Troligen.
Stall 1.
Vår häst kom. HON skulle bestämma ALLT. bytte tom foderstaten... Efter kastrering skulle min 2-åring dela hage. NÄR jag sa stopp fick jag flytta. När hästen kom skadade transportören hörnet på hennes hus. hon har satt mig skyldig polisen skrattade.
Stall. 2 INGEN STRÖM I VÅR HINGSTHAGE Flytt igen..
Stall 3.Dom mockade mm för min EN HÄST. så jag skulle ta deras 11st ELVA ST.
Stall 4. Eftersom dom var "proffs" skulle dom träna in flock känsla..
HÄSTEN rymde sprang lös på 70-väg GRANNEN BERÄTTADE. Sommarbete kraftigt avmagrad och uttorkad.
Stall 5. Samma som 3 tillfälligt
Stall 6. Orkar inte ens börja 2går per dag åkte vi dit .sinnessjukt
STALL SJU.... Funkar det inte flyttar jag och hästarna till skogs...
HÄSTMÄNNISKOR usch
Jag tror ändå på nr 4. Hellre magert bete och tillskott vid behov än feta hästar. Tja gick det bra så ingen skada skedd, grannen är uppenbarligen en skvallerkärring, ljuger grannen?same same överallt Troligen.
Stall 1.
Vår häst kom. HON skulle bestämma ALLT. bytte tom foderstaten... Efter kastrering skulle min 2-åring dela hage. NÄR jag sa stopp fick jag flytta. När hästen kom skadade transportören hörnet på hennes hus. hon har satt mig skyldig polisen skrattade.
Stall. 2 INGEN STRÖM I VÅR HINGSTHAGE Flytt igen..
Stall 3.Dom mockade mm för min EN HÄST. så jag skulle ta deras 11st ELVA ST.
Stall 4. Eftersom dom var "proffs" skulle dom träna in flock känsla..
HÄSTEN rymde sprang lös på 70-väg GRANNEN BERÄTTADE. Sommarbete kraftigt avmagrad och uttorkad.
Stall 5. Samma som 3 tillfälligt
Stall 6. Orkar inte ens börja 2går per dag åkte vi dit .sinnessjukt
STALL SJU.... Funkar det inte flyttar jag och hästarna till skogs...
HÄSTMÄNNISKOR usch
?Känner inte alls igen mig. Som 14-åring fick jag en egen häst.Han inackorderades i ett litet privatstall i byn där vi bodde. Familjen hade egna hästar 3 fullbl
(det fetade är även det jag skriver här under, men mer utförligt)1. När jag tittade på stallet lät det bra, så kom dagen då hästen kom...kvällen. Det var kolsvart MEN hästen kom med transportör alltså betala för tjänsten en ansenlig summa. Lastbilen klippte hörnet på hennes hus, inte illa "bara" delar av takrännan. Mannen sa det får väl hästägaren betala så åkte han. JAG VISSTE INGET OM SÅNT.
Hon var arg vilket jag förstår helt och fullt. Men att jag ska betala är fel. Jag försökte hjälpa till och bokade en takfirma dom kom och mätte sen försvann dom. Efter veckor ringde jag dom, vi kommer inte tillbaka hon är inte klok, var det dom sa. Hon har lämnat in till KF firman som hjälpt henne vägrar lyssna. Polisen skrattade och sa bor du där, är det din gård.. Svarade nej.
Vad har då du med det att göra det är mellan henne och chauffören...
Då berättar man för den nya stallägaren hur det ligger till, sen om den nya stallägaren tror på saker den hör utan att kolla fakta först, är inte den källkritisk. Det är viktigt att vara källkritisk i dagens samhälle och inte svälja allt man hör med hull och hår.Efter 1 vecka nosade hon tag i min nya stallägare och sa,,man ska inte ha med henne att göra hon betalar inte, misshandlar sina hästar och hon sköter dom inte.
Jag grät. Skulden är den med takhistorian stall 1.
Jag har aldrig varit dum mot mina djur. Jag älskar dom. Mina hästar sa folk som kom dit var finaste och mest välskötta i stallet. Hon har fått mer än hon skulle ha. VAD GÖR JAG FÖR FEL???
Nu hyr jag ett litet stall där bara mina hästar står och jag gör allt själv-best ever!!
Nu hyr jag ett litet stall där bara mina hästar står och jag gör allt själv-best ever!!