Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej
När jag söker på avstånd till bostad så hittar jag 50 m till stall, 25 meter till rasthage men ingen gräns till beteshagar. Nu säger...
Ekonomi & Juridik
En reflektion bara.....Ganska ofta när jag läser annonser om stallplatser så är priset inte utsatt, utan " mer info via PM" utlovas.Här...
Ekonomi & Juridik
De flesta har säkert sett Equipes utskick om medgivande att de publicerar tävlingsfoto på en. Men vad gäller för mig som hobbyfotograf...
Hästmänniskan
De flesta här är ju hästfolk och en hel del av er vet dessutom min historik med min stora ponny i förra stallet, så nu vill jag ha input...
Hästmänniskan
Hej!
Jag undrar om någon av er har erfarenhet av att först hyra en häst för ev. senare köp, och vad ni i så fall tyckte om det? Har ni...
Hästmänniskan
Har märkt att det varierar mycket hur olika ryttare rider ute.
Jag håller ofta tempo. Skrittar och travar fram och håller sedan främst...
Hästhantering Hur mycket kraftfoder får hon? Motion? Jag hade gett det ett tag till men tagit in henne själv först. Det går inte att stalla tillbaka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.