Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej! Ja har provat en fullblodsvalack 5 år för 50 000 som är jättefin att rida och ligger jättebra till i utbildningen men vi fick reda...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag är intresserad av att starta ett eget litet hästföretag, men funderar över vad jag skulle kunna fokusera på? Vet ni något som...
Ekonomi & Juridik
Ska ev köpa en häst som är besiktad i slutet av maj med "rena" papper.
Om jag köper den typ i veckan bör man besikta om den eller räcker...
Ekonomi & Juridik
Har Ridhäst Bas på mitt sto som förhoppningsvis kommer att få sitt första och sista föl nästa år. (A1 liv 50', A1 vet. 100').
Blir inte...
Ekonomi & Juridik
Vi har haft våra hästar uppstallade på samma gård i flera år. I kontraktet står en viss summa angiven för hyran, i vilken ingår hö och...
Kläder & Bli fin Jag får väl citera mig själv här.
Nu när det gått nästan en hel dag och parfymen ändrats lite så kan jag konstatera följande:
1. Den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.