Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Funderar på att ha luciafirande på mitt ridlekis. Men om vädret blir för jä.....gt hur löser ni det då? Hade tänkt ha ponnyridning och...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: finapina
·
Gnägg En typisk ridtravarstil!
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Niceperson
·
Svar
0
· Visningar
119
Senast: proxyma
·
Anläggning Hej! Jag undrar hur ett underlag i ridhus ser ut. vilka skikt är det, vad bör finnas i skikten samt vad det är för typ av duk/matta...
Svar
0
· Visningar
883
Senast: Athletin
·
Ekonomi & Juridik Hej, Är ny styrelsemedlem i en liten idrottsförening som under sommarlovet ordnar aktiviteter för barn och ungdomar. Dessa aktiviteter...
Svar
3
· Visningar
1 274
Senast: simonleon
·
Ekonomi & Juridik Undrar vilka slakterier som tar emot hästar. Har kollat runt lite och jag hittar ingenting. Googlar man står det att vissa slakterier...
2
Svar
20
· Visningar
5 441
Senast: Malin123
·
Hästmänniskan Hej alla bukefalister! Jag behöver verkligen råd och kanske fler än jag som är eller har varit med om samma problem. Är inbiten hästtjej...
Svar
7
· Visningar
1 675
Senast: Siiiia
·
Anläggning Funderar på att salta banan så jag slipper köra till ridhus i tid och otid. Min bana är dock lite blöt när det regnar mycket (som det...
Svar
13
· Visningar
1 734
Senast: axel
·
Ekonomi & Juridik Hej, innan ni alla kommer med arga svar, ja JAG VET att det var klantigt att inte ha något kontrakt. Behöver hjälp med vad jag skall...
Svar
4
· Visningar
1 817
Senast: xaheena
·
Hästmänniskan Har nu äntligen kommit igång med träningar i ridhuset, men snart kommer ju snön och med den kommer halkan. Hur gör ni på vinter, har ni...
Svar
19
· Visningar
2 282
Senast: Fredag
·
Ekonomi & Juridik Min häst har dragit på sig veterinärkostnader på veterinärkostnader under de 6 år jag haft honom, egen uppfödning. Jag är less på feta...
2
Svar
20
· Visningar
3 616
Senast: RingoBar
·
Ekonomi & Juridik En vän till mig håller på att köpa häst(föl), säljaren(företag) har förberett ett kontrakt (standard, Deckemans tror jag, annars typ...
Svar
13
· Visningar
2 736
Ekonomi & Juridik Hej allihopa! Jag tänkte fråga er kloka här och disskutera endel frågor som jag har angående betesbidrag, behöver massa hjälp vill lära...
Svar
17
· Visningar
6 143
Senast: skogaliten
·
Ekonomi & Juridik Hejsan! Jag och min sambo hyr en gård. När vi flyttade hit fanns en gammal ladugård, där jag nu byggt 3 boxar, gjutit golv, dragit i...
Svar
13
· Visningar
3 124
Senast: Youma
·
Hästmänniskan Kan någon hjälpa mig med lite "juridik"? Jag skulle sälja en grej på nätet,ville ha en snabb affär. Fick ett bud på 1/4 av...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 197
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har bott nu under en längre tid i Brasilien och fått chansen att köpa den häst i stallet som jag tagit hand om. En Lusitano...
Svar
14
· Visningar
3 064
Senast: hastflicka
·
Ekonomi & Juridik :devil: Fick ett brev i min brevlåda idag Hej alla medlemmar! Nu är det dax för årets lotteriförsäljning, som i år består av Vings...
2
Svar
27
· Visningar
5 063
Senast: hastflicka
·
Ekonomi & Juridik Hur är gången runt detta? Ansökte i augusti då jag kommer att utöka verksamheten och vill ha allt i ordning. Har sen dess inte...
Svar
11
· Visningar
2 835
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Hej Vill gärna ha lite råd från er som har erfarenhet och kunskap. I våras köpte jag mina två härliga hästar, under hela sommaren red...
Svar
7
· Visningar
2 078
Senast: *tove*
·
Hästmänniskan Undrar om det finns någon här som läst (eller kanske läser just nu) etologi och djurskyddsprogrammet i Skara? Jag önskar få all...
2
Svar
28
· Visningar
6 606
Senast: doleron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp