Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Någon som vet vad som gäller? Jag kommer under våren lägga ner min enskilda firma.. Har ett avelssto i firman som jag lade in i...
Svar
5
· Visningar
2 381
Senast: sjoberga
·
Ekonomi & Juridik Ni med lunchgrindar, har någon av er erfarenhet med en inbrytarkung till lunchhagen? Har en häst som är stört omöjlig, han tar sig...
Svar
14
· Visningar
2 661
Ekonomi & Juridik Vet inte riktigt vart denna tråd hör hemma... Min fråga är om det är någon som plogar snö med sin häst. Vad använder ni för plogblad...
Svar
10
· Visningar
3 171
Senast: turners
·
Hästmänniskan Hej! Ska när jag har möjlighet köpa häst, kan dröja men skulle gärna vilja ha era åsikter! Det kommer vara min första häst, trygg &...
Svar
14
· Visningar
2 017
Hästmänniskan Hej. Min dotter har ridit tre år på ridskola. Jag funderar på att köpa en ponny åt henne. Är det möjligt? Vi har råd, mén är hon för...
2
Svar
29
· Visningar
10 416
Senast: astronaut
·
Hästmänniskan Åkte av hästen i full galopp härom dagen och tillbringade kvällen på akuten med diverse röntgenundersökningar. Dock inga frakturer i...
Svar
11
· Visningar
2 433
Senast: RebelQueen
·
Ekonomi & Juridik Har varit delaktig som rådgivare till en köpare av en trevlig 8-årig dressyrhäst. Hästen såldes (för drygt en månad sen) för ett...
2
Svar
36
· Visningar
7 502
Senast: palle
·
Ekonomi & Juridik Hej, jag köpte en ponny nyligen och de jag köpte av hade inget ägarbevis (dock kvitto). Jag ringde till SPAF och frågade hur jag skulle...
Svar
6
· Visningar
1 487
Senast: Tacitus
·
Anläggning Jag blir galen på en av mina hästar, han blöter ner boxen något ofantligt och nu börjar det påverka boxväggen också. Han...
2
Svar
26
· Visningar
4 501
Senast: Equilina
·
Hästmänniskan Hej! Hoppas du kan hjälpa mig med mina funderingar :) Det blir lite långt men vore tacksam om du orkar dig igenom! Jag är en 20 årig...
Svar
8
· Visningar
1 777
Senast: Squie
·
Ekonomi & Juridik Hejsan! Jag undrade om det finns några andra sätt att städa hagen förutom med skottkärra och grep? Fick problem med ryggen då jag...
Svar
14
· Visningar
3 420
Ekonomi & Juridik Är det någon som vet vad man får betalt för att skicka en häst med slakttransport till typ Italien? Nej, det är inget jag är...
Svar
12
· Visningar
2 634
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Hur mycket är kostnaden sammanlagt för er som har ponny/häst och vad är det i sånna fall för sort/storlek och hur mycket behöver ni göra...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan En gammal klasskompis mamma räddade ett varmblod från slakt för lite mer än 1 månad sedan och stallade hastigt upp honom hos mig med...
Svar
14
· Visningar
3 378
Senast: cirkus
·
Ekonomi & Juridik Har tänkt skaffa en foderponny men stallet jag vill ha i har ingen annan ponny bör jag då skaffa en sällskapsponny? Vet inte riktigt om...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: skuggi
·
Anläggning Innan ni skriker ås kan jag meddela att jag sökt och läst den senaste timmen men inte fått svar på de frågor jag söker. Bor i södra...
Svar
6
· Visningar
2 184
Senast: sarla10
·
Hästmänniskan Efter tre år av bråk & krångel vänder jag mig till er kära & kloka bukefalister! Jag har nu stått i ca: tre år i ett stall med en...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
20 550
Senast: Jossantt
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästbitna vänner där ute! Mitt gymnasieval närmar sig och jag börjar inse att det snart är dags att bestämma mig för...
Svar
5
· Visningar
1 641
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Håller fortfarande på och planerar mitt lilla stall som kommer rymma 5 boxar och funderar över en del saker. Vad tycker ni...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 129
Senast: Sar24BB66
·
Ekonomi & Juridik Jag har 7 st hästar och jag har räknat lite på mina försäkringar, det kostar mkt bara i premie att jag kan köpa en ny häst varannat år...
Svar
19
· Visningar
2 975
Senast: Qvicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp