Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Fram till i torsdags har det varit + 6 grader ute dagtid och ungefär lika varmt i stallet nattetid. Trots att min är hellklippt har hon...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
18 087
Senast: Beet
·
Anläggning Vilken sorts salt använder ni till era ridbanor och varför? Jag har användt NaCl men det fungerar inte särskilt bra vid -10 eller...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: Tacitus
·
Gnägg Mina hästar på sommarbetet.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Niceperson
·
Svar
0
· Visningar
127
Ekonomi & Juridik Hemligt nick då personen ifråga självklart inte får veta om detta, det är ju en surprise :idea: Jag vänder mig till er kloka och väl...
Svar
17
· Visningar
4 328
Ekonomi & Juridik Jag är fodervärd åt 2 av min morfars hästar då min morfar fått en stroke och inte kan ta hand om hästarna längre. Hästarna har alltid...
2
Svar
22
· Visningar
3 609
Senast: Lena_B
·
Ekonomi & Juridik Får man rida på åkrar nu när det är snö och kallt? Vet att det växer något där som ska komma upp i vår - frågade nämligen bonden om jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 697
Senast: landsbydsbo
·
Anläggning Fick ju oväntat ta hem mitt sto pga skada och nu har jag fått "dumpa" mina hästar 3 mil bort:( Jag tycker det är otroligt jobbigt och...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: ellipsis
·
Hästmänniskan Jaha, efter två års slit och rehab av senskada har jag beslutat mig för att se om jag kan hitta ett hem till min vän. Vi vill helt...
Svar
5
· Visningar
1 762
Hästmänniskan Jag är sugen på att söka hovslagarskolan och på hemsidan står det "minst två månader med yrkesverksam hovslagare" Vad mer exakt...
Svar
7
· Visningar
1 581
Senast: Raja
·
S
Hästmänniskan Vad anser ni att en läromästare är? Enligt många salu annonser är alla hästar det som blivit tävlade på diverse nivåer när de uppnått...
Svar
14
· Visningar
5 743
Senast: Cha9
·
Ekonomi & Juridik Vad kostar det att ha häst i månaden ca? Stallplats, foder osv?? Funderar på att ta en häst på foder men måste först kolla vad det...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 293
Senast: intensity
·
Gnägg Athos III i sommarhagen :)
Svar
0
· Visningar
144
Senast: AthosIII
·
Anläggning skulle ni köpa ett barackstall,typ detta? jag skulle nog hellre köpa ett för 2 hästar,med en stallgång.priset är ca 5000 i euro. har...
2
Svar
29
· Visningar
9 447
Senast: videnlis
·
Anläggning Tacksam för snabb hjälp. På anläggningen vi står på har vi en rymmare av största slag. Det är inte helt obefogat då det inte är någon...
Svar
16
· Visningar
7 576
Senast: Mynta2
·
Gnägg Min underbara Islandshäst Stassa!!!!
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Gittan63
·
Ekonomi & Juridik I somras fixade vi iordning stallet så man kan använda detta, sen hittade jag två härliga hästar och allt var så hilma bra, vi red hela...
Svar
5
· Visningar
1 856
Hästmänniskan Hej! Har beslutsångest angående val av gymnasium.. Skulle bara vilja få lite tankar och funderingar vad ni på buke tycker. Ska...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: Dalkullan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp