Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ska hämta min kompis häst i Norge om ett par veckor då hon inte kan köra själv (brutet ben). Tanken är att ta med hennes släp och stå...
Svar
6
· Visningar
11 906
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Har hittat en häst som passar mig perfekt. Högt utbildad & rutinerad. Bra i huvudet och enligt ägaren skadefri både nu och under sitt...
Svar
8
· Visningar
1 974
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden, den berör visserligen ridning men det är inte egentligen något med hästar som är...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 884
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Min sambo har inget extra fett på kroppen och får väldigt ont när han rider :cautious: Han blir väldigt öm eftersom han helt enkelt...
Svar
6
· Visningar
1 302
Ekonomi & Juridik Vad skulle ni kunna tänka er att betala för att ha eran häst i detta stall? : Litet stall med 4 boxar. Hästarna går ute på lösdrift...
2
Svar
22
· Visningar
3 795
Senast: Xenon
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett par stycken hästar som nu passerat 20 års ålder och inser att jag inom en trolig överskådlig framtid kommer behöva avliva...
2
Svar
29
· Visningar
4 587
Senast: Lena_B
·
Gnägg Anledningen till att jag undrar är att jag hittade en annons på en häst som inte står i Sverige,och det ser ut som om den är...
Svar
9
· Visningar
2 074
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Hej allihopa, det är såhär att jag letar efter ett träningsläger/hästsemester för i sommar. Jag skulle vilja fokusera på att utvecklas...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Lydia
·
Gnägg Årligen är Coca-cola huvudsponsor till en rodeotävling vid namn Cheyenne. Varje år dör och misshandlas djur under tävlingen. Här visas...
2
Svar
30
· Visningar
4 104
Senast: Hatsune
·
Anläggning Är det någon som har erfarenheter av ärtsingel som underlag i ligghall eller vindskydd? Kan man använda enbart det materialet eller vad...
Svar
1
· Visningar
1 152
Senast: lady_vip
·
Anläggning Vet inte om tråden ligger rätt, men men. Jag har en del brännässlor i hagen, vad är bästa sättet att få bort dom? Har hört folk he...
Svar
10
· Visningar
3 703
Senast: Buck
·
Ekonomi & Juridik Vad kan man ta för enbart bete, per månad? (Eller nästan bara bete. Nåt/några kilon hö kanske också blir aktuellt men det får i så fall...
2
Svar
23
· Visningar
3 246
Senast: skjona
·
Ekonomi & Juridik Finns det någon här som har någon typ av insektsskydd i öppningen till lösdriften? Vad är de gjorda av? Ska bygga uteboxar som kommer...
Svar
6
· Visningar
1 592
Senast: Telledonna
·
Hästmänniskan Tänker ni då på hur hästarna har det? Väljer ni ridskolan som ligger nära där hästarna knappt får utevistelse och bara rids på...
Svar
16
· Visningar
2 424
Senast: hier
·
Anläggning Eller ja så värst udda blir det inte men lite. Hade planerat en bana på 20*60m nu när vi mätat så inser vi att en alldeles för stor...
Svar
16
· Visningar
2 905
Senast: Karma
·
Ekonomi & Juridik Hur är det med dolda fel på en häst? Finns det något sätt som man som säljare kan friskriva sig eventuella fel som inte kontrollerats...
Svar
11
· Visningar
5 870
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej mitt namn är Frida. Jag har ingen egen häst & har aldrig haft. Men har ju ridit jätte mycket och rider fortfarande men jag undrar...
2
Svar
24
· Visningar
3 117
Senast: yennork
·
Hästmänniskan (hoppas att tråden ligger rätt, annars får moderator gärna flytta den) Hej alla kloka Bukefalister! Jag skriver inte ofta här men...
Svar
14
· Visningar
2 932
Senast: ihnfsa
·
Gnägg Jag skulle vilja veta allt om Falsterbo horse show som kan vara bra att veta :) jag och två kompisar ska jobba som funktionärer där men...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Dressyren
·
Anläggning Nu börjar vi så smått att fundera på hur vi ska renovera stallet jag står i. Metallskenorna som ekplankorna står i, har börjat rosta...
Svar
0
· Visningar
1 844
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp