Vad skulle ni betala? "stallplats"

Sv: Vad skulle ni betala? "stallplats"

Jag har min häst i Björklinge för 2500:- i månaden. Helinackordering, allt ingår och inga problem att vara bortrest ibland (typ hemma en vecka under jullovet och sånt). Stora hagar, ridbana och ridavstånd till två ridhus. Nog för att ditt stall låg i Uppsala-trakten men det lät inte så mycket för världen och jag hade inte betalat många kronor över 1000-lappen.
 
Sv: Vad skulle ni betala? "stallplats"

kl

Om du vill jämföra: Jag har mina hästar i Uppsala, centralt (5 min från stan med bil) och det går stadsbuss ända fram i princip dygnet runt. De går på lösdrift med fri tillgång på grovfoder och följande ingår:
  • Grovfoder
  • Halm
  • Havre
  • Betfor
  • Termobar
  • Bra vinterhagar
  • STORA sommarhagar
  • Plats för parkering av transport
  • Full tillgång till stallet vid behov

Vi har förvisso ingen egen ridbana, men eftersom det ligger en stor anläggning med ridbanor, dubbla ridhus etc på 5 minuters skrittavstånd så är det inget man saknar. Dessutom har vi fantastiska ridvägar och omgivningar, så det är verkligen himmelriket för mig.

Hur som, för det betalar jag 1900:- och då har jag inga jourer etc. Jag ger mina hästar kraftfoder i samband med att jag rider, annars har de som sagt grovfoder fritt i hagen.
 

Liknande trådar

Anläggning Både jag och hästen letar efter nytt boende och jag har två intressanta allternativ. Ingenting är klart ännu, men jag skulle behöva lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 835
Senast: super
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 057
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
5 069
Senast: Cilla
·
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 625
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp