Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag har funderingar på att låna ut min häst på foder en längre tid. Hästen i fråga är redan utlånad, men till hösten kan den personen...
2
Svar
33
· Visningar
3 950
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Mot NOLLTOLERANS mot tråkiga okonstruktiva kommentar på läktaren! Det sitter faktiskt vänner och anhöriga på läktaren som tittar på sitt...
Svar
15
· Visningar
3 076
Senast: Linnea F
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Jag är ny här, så jag kan ha missat någon regel. Får man inte fråga om ekonomiska råd inför sitt hästköp?
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: Raja
·
Hästmänniskan Hej! 2014 Flyttar jag och min sambo till USA. Jag jobbar som hästakupunktör här i Sverige sedan många år och undrar om någon vet...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Allie
·
Gnägg När hästarna bajsar ute så finns genast en mängd fuxfärgade flugor på träcket. Vad är det för insekter och hur kan de hitta högarna så...
Svar
3
· Visningar
1 220
Hästmänniskan Om tråden ligger fel får moderatorn gärna flytta den. Använder mitt anonyma nick då detta är lite känsligt. För ett tag sedan så...
2
Svar
35
· Visningar
7 267
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Jag kör nästan dagligen förbi ett par hästar som går bakom ett hus i en vanlig villaträdgård längs en 90-väg. Hagen är väldigt liten...
Svar
13
· Visningar
2 180
Gnägg Moderator får gärna flytta tråden om jag lagt den fel :) Jahapp idag åkte jag av för första gången i år, tog mig vatten över huvudet...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 757
Senast: KasperTim
·
Gnägg Konstigt nog så har man ju samlat på sig en hel del saker till hästen. Bland annat 3 st träns, 5 st grimmor, 2 st sadlar m.m. Egentligen...
2
Svar
22
· Visningar
2 329
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning In med bilder ni som byggt helt nytt stall. Alltså inte ni som renoverat. Skriv gärna pris om ni vill det! Vill kolla runt lite vad...
Svar
5
· Visningar
2 311
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Får nog ta alltihopa från början för att alla ska hänga med. Köpte förra året en mindre gård (sommaren). Hade en dröm att ha hästarna...
2
Svar
28
· Visningar
3 799
Senast: Domino_s
·
Gnägg Hej! Vet någon en bra kurs om hästens beteende, anatomi/exteriör, muskellära och hovvård :) Helst barfota verkning för mina hästar är...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: sthu
·
Ekonomi & Juridik Jag och sambon drömmer om en stor gård i dessa krokarna. Just nu så har både han och jag vars ett hus men vi bor hemma hos honom och...
Svar
11
· Visningar
2 363
Senast: Myzan87
·
Anläggning Till hösten kommer jag antagligen hyra ett litet stall med 4 boxar men eftersom jag bara har en häst skulle det vara trevligt med lite...
Svar
8
· Visningar
2 772
Senast: chap13
·
Anläggning Är det någon som vet hur man lättast bekämpar stånds? Är det enbart gräva upp och bränna som fungerar, eller finns det något mer...
Svar
11
· Visningar
5 200
Senast: insearchof
·
Anläggning Skulle vilja ha ett par höhäckar till mina shetlands eftersom det ofta blåser på den skånska slätten och då blåser även maten bort...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Nu har jag ända sen januari kännt mig skitdålig i sadeln.Lite väl lång svacka....Känns som inget funkar riktigt bra o jag fixerar mig...
Svar
11
· Visningar
1 717
Senast: Simply me
·
Hästmänniskan Jag bor på en liten hästgård och jag skulle aldrig vilja byta. Jag älskar fortfarande att hålla på med hästarna och allt som hör...
Svar
19
· Visningar
3 662
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp