Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Det är ju inte direkt sommar ute, 10 grader dagtid och regn och blåst idag, någon natt nyligen var det 3 grader ute...ni som har...
2
Svar
22
· Visningar
1 570
Senast: landet
·
Gnägg Med bland annat Lisen Bratt och Peter Markne. http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=4710
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Spyro192
·
Hästmänniskan Jag tror min häst har blivit för tight skodd. Ny hovslagare skodde förra veckan. Reagerade då på att hovarna såg små ut (jag var inte...
Svar
2
· Visningar
1 162
Senast: BernT
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte en häst för ett tag den och undrar lite vad ni hade gett för den:) När vi köpte honom var han inte mycket hanterad...
2
Svar
29
· Visningar
3 663
Senast: cikoria
·
Ekonomi & Juridik Finns det någon här på buke som har eget företag och odlar/säljer hösilage? Jag vill någon gång då jag är äldre ha eget företag och...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Masse
·
Gnägg Tidigt i morse fick himlen tillbaka en av de finaste stjärnorna 1998.07.05 - 2014.06.04 Frid och lättnad.
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 960
Senast: aprilia
·
Hästmänniskan Ska skaffa hästsläp är det nu tänkt och det verkar som att det får bli ett mindre renoveringsobjekt. För att vi ska kunna fixa det så...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 584
Senast: Narcissa
·
Anläggning Antar att jag inte är den enda som har börjat fundera på årets stallrengöring. Funderar lite på vilka rengöringsmedel och...
2
Svar
29
· Visningar
10 219
Senast: Twihard
·
Gnägg Vem på buke var det som hade/har hästar som är tvillingar? Vill minnas att hon köpte en från typ tyskland å sen köpte hon även den...
Svar
6
· Visningar
1 774
Senast: rubytoo
·
Ekonomi & Juridik Hej jag ska ta hem en shettis nu och undrar vad som är ett rimligt pris för att rida han 3-5 ggr i veckan. Nuvarande ägarens dotter har...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag är ny medlem här på buke och har sett liknande trådar som kommit med bra inputs,så tänkte slänga ut en fråga angående...
2
Svar
20
· Visningar
2 973
Ekonomi & Juridik Vi har nyligen köpt nytt hus & vi kommer att ta hem mina hästar, på visning och vid samtal med mäklare, säljare & markägare så skulle...
Svar
9
· Visningar
3 342
Hästmänniskan Hej! Vill göra eget Anti-bit medel, är det någon som har ett bra recept eller kan ge exempel på ingredienser som kan fungera? :)
Svar
11
· Visningar
2 479
Senast: Maqurell
·
  • Omröstning
Anläggning Jag funderar på vad som är bäst när det gäller fronten på lösdrift. Kan tyckas som en detalj, men det känns ändå som man ska fundera på...
Svar
8
· Visningar
1 559
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Jag har efter mycket velande bestämt mig för att sälja min häst. Eftersom han är lite speciell vill jag ju att han hamnar rätt. Säljer...
Svar
18
· Visningar
1 983
Senast: Lobelia
·
Anläggning Jag håller på att se över möjligheterna att bygga en ridbana och skulle vilja höra lite om det är någon som har erfarenheter av det...
Svar
11
· Visningar
6 058
Senast: Snurre
·
Anläggning Jag undrar om det finns fler ridskolor i form av ideella föreningar som äger sina egna anläggningar och hur ni isåfall får ihop det hela...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: Lotus
·
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Reeree
·
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Reeree
·
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Reeree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp