Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jag och en vän diskuterade det idag när vi var ute och red. Vi dokumenterar ofta ridturen med de berömda öron/nacke bilderna på hästen...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 597
Senast: Magica
·
Hästmänniskan Lider av en STOR gnutta beslutsångest angående hur jag ska göra kring min häst, hade varit underbart att få bolla lite med alla kloka...
Svar
10
· Visningar
1 895
Senast: ancan
·
Anläggning http://www.coverstore.se/product.asp?product=304 till två hästar hade jag tänkt. Eller har ni något annat förslag?
2
Svar
35
· Visningar
5 402
Senast: Texaz
·
Svar
47
· Visningar
3 203
Senast: bexx
·
Gnägg När jag blir stor vill jag bli elitryttare som Malin Baryard :D Jag rider på ridskola en dag i veckan men start ska jag rida 2 dagar i...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Teilani
·
Ekonomi & Juridik Bland den typen av hästar (lite äldre) och i den prisklass jag letar anser jag att priserna ofta ligger för högt. Annonserna kommer ut...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 380
Senast: tuaphua
·
Anläggning Jag skulle vilja veta hur stor plats ni som står inhyrda har att förvara era saker på i sadelkammaren? har ni fler utrymmen där ni kan...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
13 180
Senast: busigdemon
·
Hästmänniskan Hej hästvänner! Det skulle vara intressant att veta hur ni har det med den sociala gemenskapen och sammanhållningen i ert stall? Alltså...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Har hamnat i en riktig svacka när det gäller motivationen att motionera mina hästar. Var gör ni när ni hamnar i en svacka? Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 811
Senast: JSK
·
Hästmänniskan Är det någon här som har opererat Hallux valgus? Hur lång tid tog det innan ni kunde rida igen? Hur fort kunde man köra bil, leda...
2
Svar
21
· Visningar
6 721
Gnägg Har ni något tatuerat för dessa underbara djur? Isåfall, vad har dem för betydelse? :) Nedanför ser ni min. Betydelsen säger väl sig...
2
Svar
26
· Visningar
15 042
Senast: turbo_85
·
Anläggning Hej! Står med en häst på ett litet stall i Gbg. Köper manegekort för 650kr på en stor anläggning bredvid. Jag brukar parkera där, byta...
2
Svar
36
· Visningar
4 466
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Även om det är ett tag kvar, så börjar jag redan fundera lite på framtiden :) Har funderat lite på hippolog. Inte i första hand, och...
Svar
16
· Visningar
2 022
Senast: Ninnurur
·
Anläggning Går i köpartankarna och drömmer mig bort lite, tanken är att köpa antingen en form av maskinhall alternativt nyckelfärdigt stall för 3...
Svar
10
· Visningar
5 159
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Vi letar efter en läromästare till dottern i familjen. Vi har tidigare haft en ponny som nu ska slutas att tävlas pga. ålder. Vi har...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: Puttan
·
Gnägg Ja nu vill jag se bilder på travare med ovanliga färger eller spännande tecken! Skriv gärna ut stammen oxå! Bella e. Spotlite Lobell...
2
Svar
26
· Visningar
9 991
Senast: Karma
·
Anläggning Ja, min nya förmåga verkar vara en sån som har otur med staket. Förra helgen dundrade han rätt igenom och idag sparkade han mot en annan...
Svar
13
· Visningar
1 905
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Vad gäller egentligen för avspärrning av väg? Vi brukar rida på en traktorväg över en åker, har aldrig varit några bekymmer. Nu har...
Svar
17
· Visningar
2 757
Senast: sthu
·
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/avel/hingsttaget-bjod-pa-underhallning-och-vackra.htm Hingsståget 2006!
Svar
4
· Visningar
956
Senast: MissFideli
·
Gnägg eftersom att de finns trådar för andra färger så tänkte jag starta en tråd för oss med Fuxar. hur ser era fuxar ut? vad gör ni med dom...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
32 706
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp