Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Tukan var en väldigt vacker häst. Härlig att fota!
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Juizy
·
Gnägg Min vackra Solis, min första och sista häst. Älskar dig lika mycket nu som dagen du kom hem. R.I.P
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Juizy
·
Gnägg Tukan efter (eller innan) träning på ORK.
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Juizy
·
Gnägg Min vackra Solis, min första och sista häst. Älskar dig lika mycket nu som dagen du kom hem. R.I.P
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Juizy
·
Anläggning Jag hyr ett stall med 12 boxar, upplyst ridbana, ridhus, hagar (sommar och vinter), lösdrift (5 av hästarna går ute), varmvatten i...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 631
Hästmänniskan Dagen d närmar sig för mina kära gubbe som somnar in på torsdag, sista gången jag ser honom är imorgon:cry:..Den tanken har jag å andra...
2
Svar
36
· Visningar
3 592
Senast: Geysir
·
Gnägg Då fortsätter vi här! Rida med eller utan säkerhetsväst?
48 49 50
Svar
994
· Visningar
32 656
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Börjar bli lite trött på hästägare om jag ska vara helt ärlig. De ska ha sin häst, de ska ha sin stallplats som ska ge full service (och...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 079
Senast: Zamira
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt tråden rätt, men chansar på det. :) Har just nu unghästar som vi utfodrar på ett foderbord inne i lösdriften...
Svar
0
· Visningar
4 850
Senast: Sofie.S
·
Ekonomi & Juridik hej. Stallägaren ringde mig idag och sa att om två dagar behöver denne min boxplats och att min häst får flytta till deras andra stall...
2
Svar
37
· Visningar
4 357
Senast: Aastriid
·
Gnägg Äntligen är der bestämt. Jag ska köpa min foderhäst och snart 27 år gammal slår drömmen in, att äga en egen häst! Är så lycklig! Många...
Svar
17
· Visningar
2 311
Senast: Bexzor
·
Gnägg Ni som köpt/byggt gårdar - Jag vill att ni berättar allt! Sambon och jag har pratat om ett renoveringsobjekt och har börjat analysera...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: kvandi
·
Hästmänniskan Nu är jag då en mycket glad tjej som ska få en egen Häst utav min sambo i efterskott som present / julklapp här i vår och jag har i...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 421
Senast: lillan1992
·
Gnägg Ja, som rubriken lyder .... vilket är bäst? Och varför?
4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 806
Ekonomi & Juridik Har en liten fråga om ersättning vid stalltjänst. I dagsläget släpper jag ut stallets hästar ett x antal ggr i månaden mot en ersättning...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 825
Hästmänniskan Till att börja med försökte ringa 1177, men det är 30 min kö :crazy: Igår laddade hästen ur (överskottsenergi och glädjefnatt) och...
2
Svar
36
· Visningar
4 543
Senast: Wembley
·
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Eskosaurus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Jourhavande präst
  • Inspo: dela FL

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Aggressiv/rädd hund
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp