This or that del 5.

sommartid = eget
vintertid= inaccorderad ;)
hade åtminstone velat det ^_^, slippa vara ensam vintertid och ha någon annan som sköter skitjobbet och leran ^_^.

Svårt. Tror att jag i det långa loppet skulle vara mest nöjd med att rida i skogen/naturen resten av livet, även om jag bara skulle vilja dö många gånger!:p

Samma

Rida i skogen.

Rida med sällskap, härligt tjatter och skratt som ger energi åt livet, hästar som är lyckliga tillsammans i sällskapet, eller rida det perfekta ridpasset ensamt med full koncentration på häst, ridning och i fullständig harmoni med hästen?

För kallt, trots att det är hemskt jobbigt i början så är det mysigt att klä på sig tjockt med kläder, ta in en häst ifrån hagen och rida sig varm.

Hoppa få, höga språng eller hoppa fler men lägre språng?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hello everyone, this is not a fully related topic, but I hope you can help me. I'm a student of "Equine Sports and Business" from the...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: Ponsa
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 731
Senast: YlvaG
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Ananazen
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
6 007
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka