This or that del 5.

Har inte kunnat hoppa ordentligt på över två år.. Så det får bli dressyr även om jag saknar hoppningen ibland.

Samma

va svåårt, jag föredrar ju alltid variation, men får skriva dressyr tror jag

Bada med hästen eller tolka på snön?

Åh, men båda är ju så himla mysigt!:love:
Men eftersom jag badade för några veckor sedan säger jag tolka!

Samma

Tycker också att det är en svår fråga... Bada har jag aldrig gjort ordentligt... Av den anledningen får jag väl säga tolka, men den var svår!

Samma

rak oändlig grusväg (mindre kaninhål att ramla ner i ;))

kontaktar ni vet direkt då hästen visar hälta eller avvaktar ngn dag och hoppas på att det är en hovböld eller vrickning?

Rider aldrig i ridhus och aldrig med musik. Men om jag var ensam i ett ridhus med musikanläggning hade jag absolut kunnat tänka mig lite bakgrundsmusik.

När tycker är bäst att rida, hösten eller våren?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hello everyone, this is not a fully related topic, but I hope you can help me. I'm a student of "Equine Sports and Business" from the...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Ponsa
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 731
Senast: YlvaG
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Ananazen
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
6 007
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka