Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hej! Vi ska hålla tal i svenska 3 och jag har funderat på att hålla ett tal om ridsport. Talet ska antingen vara ett argumenterande tal...
Svar
4
· Visningar
4 225
Senast: warg
·
Ekonomi & Juridik Får man alltid reservationer om "hältor och rörelsestörningar och dess ev följder" vid en nytecknad försäkring? Fick mina...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: supersonic
·
Hästmänniskan är det överhuvudtaget möjligt eller gör den afrikanska hästpesten att det är helt kört? Hur gör internationella tävlingsryttare till...
Svar
18
· Visningar
1 535
Senast: purity_666
·
H
Hästmänniskan Sitter lite o funderar:P Ni som blivit/är gravida och har häst. Hur har ni gjort då? Sålt hästen?:S Lånat ut hästen till fodervärd? Elr...
2
Svar
32
· Visningar
3 628
Gnägg Tjenixen! Jag har några frågor till er med små stall, typ 2-3 hästar. 1. Vilken sorts hästar? Storlek? Antal? 2. Boxstorlek i kvm?3...
Svar
12
· Visningar
3 275
Senast: MnM
·
Anläggning Har någon nåt bra tips på plasteffektiv förvaring av hinderstöd? Tänkte bygga ett litet skjul vid paddocken för bommar, koner, harv etc...
Svar
3
· Visningar
1 224
Ekonomi & Juridik Hejsan! Övervärderar ägare sina hästar när de sätter pris på annons? Hur mkr kan annons pris samt "faktiskt" pris skilja? Är det fult...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 848
Hästmänniskan För cirka 11/2 år sedan kom jag i kontakt med CR och trivs väldigt bra med det. Det känns logiskt för mig. Jag red då för två olika...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag ser jätteofta annonser där ston säljs dräktiga och undrar varför? Om man inte tänkt behålla stoet, varför betäcka det då? Ja jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 416
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Detta kanske är helt fel tråd att skriva inlägget i, aja. Nu börjar det snart vara dags för mig att söka in till gymnasium och jag är...
Svar
10
· Visningar
2 733
Hästmänniskan Har någon hyrt transportfirma vid köp. Jag bor långt ifrån en stor stad så finns inte med på någon transportsträcka alls, vilket verkar...
Svar
7
· Visningar
787
Senast: Mli
·
Hästmänniskan visste inte riktigt vart jag skulle placera tråden .. Flytta om den hamnat fel. Har ett stort dilemma, har min ponny uppstallad hemma...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: rebus
·
Hästmänniskan Hej! Jag vet inte riktigt vad jag vill ha ut av detta inlägg, men iallafall lufta mina tankar.Jag har en ponny, god som guld, underbart...
2
Svar
31
· Visningar
2 775
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Hej! (Nu blev det här jättelångt.. Men om ni inte orkar läsa allt hoppa till där det står Alternativ 1) Till sommaren tar jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 257
Senast: Supersalt
·
Hästmänniskan Jag ska åka till Stockholm international horse show för första gången. Trots att jag har ridit i långt över 20 år har jag aldrig lyckats...
Svar
7
· Visningar
1 252
Svar
0
· Visningar
317
Senast: svarten63
·
Anläggning Finns säkert liknande trådar, men var svårt att hitta med mobilen... Men så här: jag och sambon pratar aktivt om gård och sparar pengar...
Svar
10
· Visningar
1 972
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Och ha möjlighet att ha egen häst på gården Är det något som skulle intressera hästtjejer eller vill ni hellre bo centralt med kompisar...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 322
Senast: Lampan
·
Gnägg Vet att det finns många trådar om detta men nu frågar jag iaf... Vår blivande sadelkammare är 14 kvm (ca 3,5mx4m). Längs ena långsidan...
2
Svar
25
· Visningar
4 994
Ekonomi & Juridik Funderat lite på det här med att vilja/inte vilja berätta vad man betalat för sin häst. Har märkt att det varierar mycket om man tycker...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 171
Senast: Beeboppe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp