Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag är nyfiken nu, vad kostar en helskoning för er eller i era trakter? Nämn gärna vilken del av Sverige. Nyfiken på hur mycket det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 932
Hästmänniskan Jag har haft mitt isländsto i snart 8 år. 4 somrar har jag kunnat rida henne och 4 har hon varit sjuk/skadad. Hon är en riktig liten...
Svar
6
· Visningar
1 563
Hästmänniskan Jag planerar att köpa min första häst i år och efter att både ha läst på nätet, bland annat här på buke, och pratat med folk ute i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 938
Senast: Soffan74
·
  • Omröstning
Hästmänniskan På förekommen anledning och av nyfikenhet vill jag se hur många hästägare/fodervärdar etc vi är som klarar hästägandet utan körkort...
2
Svar
39
· Visningar
2 717
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Behöver lite hjälp att reda ut detta. Har en häst som tyvärr ska tas bort och behöver hämta hem min ponny som brorsdottern har i ett...
2
Svar
34
· Visningar
4 937
Senast: mackan
·
Anläggning Hej. Jag undrar vad ni tycker är viktigt med för och nackdelar med dessa två stall: Nuvarande stall (stall 1) * 30 min resväg dit *...
Svar
10
· Visningar
1 686
Senast: Trolle
·
Gnägg Hej! Tänkte se om det fanns någon kunnig person som har lust att hjälpa mig lite. Jag har min häst i ett stall där hagen nu har blivit...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
13 327
Senast: Bregen
·
Hästmänniskan Hej, har en fråga jag har en häst som jag är fodervärd åt. Men han börjar bli gammal så sen framåt över skulle jag vilja köpa egen häst...
Svar
6
· Visningar
959
Senast: _Zacke_
·
Hästmänniskan hej! Är det nån som fått sin triangelmärkning ogiltigförklarad? Inte för att höja eller ändra försäkringen utan för att tävla lägre...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 655
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Läser lite hästannonser och i en stod följande: Säljes endast till någon som vill träna henne inom dessa grenar där hon får fortsätta gå...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 341
Senast: Snö
·
Hästmänniskan Vill bara fråga några andra frågor med, hur mycket kostar veterinärbesiktning och försäkringar? och när ska man veterinärbesikta hästen...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Hej, har en fråga jag har en häst som jag är fodervärd åt. Men han börjar bli gammal så sen framåt över skulle jag vilja köpa egen häst...
Svar
1
· Visningar
557
Hästmänniskan Min häst har förra året haft flera fånganfall och står just nu i sjukhage och promeneras igång efter sitt tredje som var i början av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 164
Senast: Snö
·
Hästmänniskan Tänkte först vara anonym men de flesta i min närhet vet redan allt.. Vart ska jag börja? Jag vet inte hur jag ska lösa saker i mitt liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 044
Senast: Nepenthe
·
Anläggning Fråga till alla er som delar stall med andra, oavsett om ni har eget stall med en inackordering, står på stor anläggning, kollektivstall...
2
Svar
26
· Visningar
3 258
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Svårt att veta var denna tråd ska vara:) jag är hästägare med allt vad det innebär, hur är det att vara hundägare? Svårare eller...
2
Svar
21
· Visningar
3 574
Senast: mackan
·
Anläggning Jag skriver "lyx" eftersom det jag menar egentligen inte är någon lyx, men inte verkar vara standard i alla mindre stall iallafall. Hur...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
8 841
Senast: Snö
·
Anläggning Hej! Ni stallägare som har inakoderingar som ska lämna bort hästen tillfälligt några veckor som tex inridning, inkörning m.m Hur gör ni...
2
Svar
33
· Visningar
3 199
Senast: Messy
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik https://www.expressen.se/dinapengar/konsument/ny-dom-friskvardsbidrag-aven-for-dyrare-sporter/...
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: Gunnar
·
Anläggning Vad säger ni om 2.50 m i takhöjd för d- ponnys ? Litet stall, just under 50 kvm. Hur har ni löst ventilationen i små stall? Byggnaden är...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: rebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp