Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Det är väl ett allmänt accepterat faktum att den konkurrenskraftigaste rasen inom distans är araben. Araben finns ju i olika utföranden...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: lulski
·
Trav Det är inte alls säkert att jag ska ha henne till avel,och inte ens att hon ska gå till avel nästa år. Men jag sitter ändå och funderar...
2
Svar
27
· Visningar
3 404
Senast: Giantchill
·
Islandshäst Jag rider en häst som heter Skolli. Han är en jättefin silversvart kille med bra grundgångarter, MEN... han blir jättelätt framtung i...
Svar
10
· Visningar
3 832
Senast: MinOdinn
·
Islandshäst Är det någon här som tävlar sin islänning i annat än gångartsridning? Tex traditionell dressyr, eller har någon unge som hopptävlar den?
Svar
19
· Visningar
2 350
Senast: Duplo
·
Western Finns det någon butik som säljer det? och finns det någon butik som har westernträns i x-full? Jag tycker det finns mängder av snygga...
2
Svar
35
· Visningar
4 589
Senast: CeciliaT
·
Western Halloj! Nu skulle jag jättegärna vilja ha lite råd och tips från er bukisar! :) Jag har precis köpt ett varmblod på 9 år som har...
Svar
11
· Visningar
1 636
Senast: Evita_peron
·
M
Dressyr Hej, min lilla ridskola ska ha som en liten klubbtävling där de flesta som rider där ska vara med :) Och min favorithäst (Ponny ;) ) är...
Svar
1
· Visningar
1 148
L
Western Tänkte bara dela med mig av lite information som jag har fått genom AQHA via SQHA ang. tävling av annans häst när man har amateur...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: wrangler
·
Distans Jag undrar om någon här ute vet vart man får tag på equilizerpaddar till bomlös sadel. De jag är ute efter är ganska tunna nertill och...
Svar
7
· Visningar
2 618
Senast: RÖDLUVAN
·
Dressyr Någon av er smarta här som snabbt och enkelt kan förklara Kyras C? Har hört en version- att det är sidförande, och en annan, att det...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Rumpnissen
·
Western Jag har äntligen hittat en sadel som passar min kropp som inte är bomlös. Nu råkar det ju då vara så att det är en roper (roping?) sadel...
Svar
3
· Visningar
1 227
Senast: fjordtokan
·
Övr. Grenar Är det någon här som ska vara med ?
4 5 6
Svar
110
· Visningar
15 365
Senast: Bowman
·
Övr. Grenar den 11 februari, såg jag på annons hästar på Buke inlagd av Kronofogden. 5 hästar skulle säljas. Finner nu inga resultat för...
19 20 21
Svar
406
· Visningar
57 108
Senast: Sushmeister
·
Trav Är det jag som letar dåligt, eller är de senaste resultat de har utlagda från 27 mars?
Svar
2
· Visningar
870
Senast: avadakedavra
·
Hoppning Är det bara jag som tycker att det är VÄLDIGT många som kastar sig fram över hinderna? Och då menar jag allt ifrån 110 - elit nivå...
Svar
18
· Visningar
2 684
Senast: fjorpk68
·
Dressyr Ny sadel på väg och jag vill ha ett par bra stigbyglar. Inte dyraste som finns tack;) Vill ha lite säkerhet i dem då det är en unghäst.
2
Svar
20
· Visningar
2 945
Senast: tinissen
·
Dressyr Jag tycker att jag har kollat TRII nu noggrant men hittar ändå inte hur högt i klass man får tävla ponny (D) bland häst. Någon som har...
Svar
6
· Visningar
1 252
Tävling Flytta gärna tråden om den ligger fel. :) Det är ju nya regler och rekommendationer för Grönt Kort-kurserna sedan årsskiftet. "Min"...
Svar
3
· Visningar
6 531
Senast: Urris
·
M
Dressyr Hej! Jag rider en dressyrhäst som gärna blir väldigt pigg och en aning het efter första galoppen. Jag vill bibehålla min lätta...
Svar
4
· Visningar
1 440
Senast: Totola
·
Övr. Grenar Hej. Jag har precis fått min första egna galoppör och ska fixa med tävlingsdressen. Jag undrar om det finns någon hemsida, förutom...
Svar
3
· Visningar
1 688
Senast: Hambo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka