Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Ska man ta samma stl på denna gjord som med vanliga dressyrgjordar? Eller ska man ta ett snäpp kortare.
Svar
8
· Visningar
1 497
Senast: smulan87
·
Islandshäst Det känns som att jag har bra koll på det här med hur man kvalar, olika tävlingar osv, men.. Nu med de sänkta kvalgränserna är jag lite...
Svar
6
· Visningar
1 776
Senast: silversvart
·
Fälttävlan Nu när vintern är som mörkast (känns det som iaf) så är det svårt att hålla träningsmotivationen uppe tycker jag :p För att bryta...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 727
Western Jag håller på att titta runt lite på paddar och filtar och en del dumma frågor har dykt upp. Det som kallas "showfilt" verkar vara av...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: Leah
·
Dressyr Jag har en ponny sex år i år som jag har ägt i snart ett år. I början testade han en held el och jag tyckte det var ok eftersom vi var...
Svar
4
· Visningar
1 271
N
Hoppning Jag har letat häst ett tag och nu hittat två 1-åringar jag gillar. Nu till det svåra, jag måste bestämma mig för en av dem och skulle...
Svar
12
· Visningar
2 276
Senast: sona
·
Övr. Grenar Jag har en ardennerkille på 10 månader om ja skulle vilja visa för enbart eget intresses skull. Men hittar inget på ardennerföreingens...
Svar
5
· Visningar
1 814
Senast: LFreddy
·
Islandshäst Hej alla kloka! Jag har ju som sagt en väldigt het islänning, "Rudis". Hon är väldigt känslig, minsta pet med benen betyder "fram"...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 499
Körning Har väntat länge på min svängel men nu tror inte tillverkaren att någon av deras svänglar är lätta att fästa på min rockard. Så här...
Svar
12
· Visningar
5 274
Senast: majapia
·
M
Distans Vilka är kvalen för att vara med i lag-sm i år? Hittar inte i TR.
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: fallon
·
L
Trav har en häst som ibland "hänger i tömmen" han är kollad av kotknackarn och hält kollad och har kollat hovarna vad kan jag göra:confused:
Svar
5
· Visningar
1 792
Senast: ghost
·
Distans Får man starta på en CR med hackamore eller sidepull eller måste man ha bett?
Svar
3
· Visningar
1 306
Senast: Psykskaft
·
V
Hoppning Ska tävla en klubbhoppning den 21 maj och det är en LD (storhäst) med bed A0+A0 och det står även att det är 30 sek innan omhoppningen...
Svar
5
· Visningar
1 173
W
Western Hej !! Skulle behöva hjälp och lite tips och råd om hur ni här på sidan tycker denna sadeln sitter! =) Det är en Simco Draft horse...
Svar
11
· Visningar
1 795
Senast: Egonson_
·
I
Islandshäst Är det någon av er som provat, eller använder en sådan? Har ni kanske till och med provridit och jämfört den mot Top Reiters bomlösa...
Svar
6
· Visningar
2 917
Senast: hag391
·
Islandshäst Hej, Har en söt liten isisdam på 4 år hemma som jag har planer på att köra in. Familjen har tidigare sysslat med trav så jag har bra...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: Flaekja
·
Hoppning Hej! Gör ett försök här... Jag har ett avelssto som jag skulle vilja hitta tävlingsresultat ifrån, hoppning i Norge mellan -04-08...
Svar
6
· Visningar
4 137
Senast: Picazzo
·
Western Hejsan! Jag är alldeles ny, både här på Buke och inom Western, men har hållt på med hästar sen barnsben (är 28 år) Nu ska jag köpa...
Svar
7
· Visningar
1 565
Senast: Jannice
·
Dressyr Ska starta ungponny dressyr utom tävlan (är överårig) och funderar på klädsel, förväntas man rida i "full tävlingsmundering" även om man...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: remmis
·
G
Western Den westerntränare jag rider för, tyckte att det var dags att börja så smått att rida på stångbett. Hästen i fråga, är riden på...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka