Sv: Western-nybörjare
Om du går in på WRAS hemsida och trycker på WRAS i vänsterkolumnen så kommer klubbar upp..
Om du går in på WRAS hemsida och trycker på WRAS i vänsterkolumnen så kommer klubbar upp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gah, klubben jag hittat är knappt aktiv och både klubb och D-E tävlingen de ksulle ha ble vinställd... iof så "finns dom" och tror de är WRASanslutna.. Men hur hittar man klubbar?? tänkte om det kanske fanns ngn mer i jönköpings län / småland?? alt västra götaland? hittade wras tävlingstermin, men om man klickar på länkar komme rman i bästa fall till klubbens hemsida och hittar aldrig några propositioner, har man inet sådant i western?? svårt att planera in en tävling om man inte vet vad de ska ha för klasser... (är ju trail vi ska debutera i)
och har ju inte fått tag på regelboken, men vad får tränset bestå av? elle rvad måste det mestå av? för dte är inte käkremmar på westernträns? pannrem/öra, vad krävs för det? *har en liten hemmagjort variant* så rundsytt och stilrent utan massa krimskrams
Har senaste tiden tränat en hel del.. nu sitter sidepassen över bom prickfritt, samt rygga mellan bommar och rygga i L , har småtestat lite att sidepassa i L också.. kan det ingå på dtävling i trail så vi måste kunna det?
tränar repgrind också.. trägrindar kan han..
vad är det för gångarter/ samlingskrav i trail på d-nivå? måste man ha "westerntyglar"? och hela tiden "långa tyglar"??
Jag vet
letar efter någon som inte är emd kedja, har bara kedjor (iof med skydd runt) men han gillar verkligen inte kedjor därunder..
Rider oftast, även om jag "leker" western med vanligt bett.. men tog på detta vid fototillfället.. det var ju vid slalomen jag fick göra förhållningar (även om han slår upp huvudet i byterna utan att jag tar i honom)
på ängen försökte jag rida med enbart sätet, men vet dte är dålig bortförklaring han hade ju kunnat bli rädd och dra iväg etc.. men ska försöka hitta en utan kedja, om det finns?? eller fortsätta hålla mig till vanligt bett.