Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Är nyfiken på om det finns någon mer här på Buke som också funderar på att betäcka med Running Sea i år? Ni som har/haft med hans...
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: Mary91
·
Western Give Cred when Cred is due - det var Wild Rein :love: som med milt våld pluttade upp mina ögonlock för denna 17-åriga killen, finalist i...
2
Svar
23
· Visningar
2 847
Senast: Wild Rein
·
Fälttävlan Nu ska jag ta tag i det här har jag tänkt och bygga några fasta hinder. Har ni några tips???
Svar
3
· Visningar
1 332
Senast: theJohanna
·
Övr. Grenar Eller kanske snarare ponnygalopp i mitt fall :D Jag hade velat testa/träna på en galoppbana, gärna under uppsikt. Men det verkar inte...
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: Bowman
·
Körning Hej! Jag skrev ett inlägg om min nya sele, som togs bort. Så jag vågar inte skriva så mycket om den. Iaf, så provade jag den igår...
2
Svar
26
· Visningar
3 489
Senast: EmmaL
·
Islandshäst Det var för länge sedan jag tävlade tror jag, har ingen aning om vad man får ha och inte får ha. Det brukar ju vara ganska fritt, men...
Svar
7
· Visningar
1 344
Senast: Freyr
·
Dressyr Någon som hunnit prova att rida med denna bedömningen på tävling än? Vad tyckte ni? Har precis anmält till en sån tävling och tycker att...
Svar
8
· Visningar
1 680
Senast: Rumpnissen
·
Trav Det börjar ju närma sig dags att bestämma sig för om åringarna ska dit eller ej. Jag undrar om jag nu bestämmer mig för att anmäla dem...
Svar
15
· Visningar
2 155
Senast: Masse
·
Dressyr En snabb fråga bara, är det någon som vet om man får tävla med "hovlack" eller vad det kallas? Man kan ju ha olja på hovarna så man...
Svar
17
· Visningar
4 747
Senast: Caboose
·
Dressyr Hej! På min klubb så ska de ha en skoj-tävling för barnen som vi har varje år. Men nu har ungdomssektionen som anordnar tävlingen...
Svar
6
· Visningar
2 147
Dressyr Så här kvällen innan tävling blev jag nojig... Sporrar med trissa, köpta på Hööks (de enkla "vanliga"...
Svar
6
· Visningar
3 900
Western KOllar runt lite i USa , speciellt på ebay, letar boots och ev hjälm. kanske andra saker men främst boots, verkar vara betydligt bättre...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: MittNyaJag
·
I
Övr. Grenar hej jag har tänkt att nästa år ska jag och min isis tävla i trec.Är det någon som har tävlat i det? vad bör hästen kunna innan vi...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
22 952
Dressyr Har lånat en häst som är mycket riden samt tävlad en del i kandarklasser. Har nu upptäckt att den funkar inte att ridas med på vanligt...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 285
Senast: break_a_leg
·
Trav 3 åringen behöver bygga mer rumpmuskler, och vad har ni för tips? Han körs kontunerligt, dock är det nästan bara rakt spår som gäller...
2
Svar
26
· Visningar
4 304
Senast: sandrafors
·
Islandshäst Vart tog min hästs vilja vägen? Energifattig stog det på dommar kommentaren av en dommare.. Hemma är han pigg framåt otroligt tittig...
Svar
4
· Visningar
1 568
Senast: cress
·
Distans Vet någon vad som gäller för att starta i PP och CR om man inte är svensk medborgare? Måste jag fortfarande ha grönt kort, ryttarlicens...
Svar
6
· Visningar
1 324
Senast: neywaz
·
Western Jag är förvirrad för tillfället. Fick hem min nya sadel i fredags, den ligger som väntat bra på min häst men jag känner mej ändå kluven...
Svar
14
· Visningar
2 677
Distans Någon mer än jag som ska rida PP 30 km? Jag red en PP på Tjustritten i fjol men utöver det är jag och hästen helt gröna så det skulle...
Svar
19
· Visningar
2 291
Senast: Andorra
·
Trav Hittade bara gamla frågor om gällande kvaltider och vet inte om de ändrats? Hittar dessutom inte tiderna i reglementet. Så vad ska en...
Svar
2
· Visningar
1 148
Senast: electra1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka