Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr När vi kom till dagens tävling kollade vi först på två ekipage för att jag ville se så att jag hade koll på programmet. När andra...
2
Svar
37
· Visningar
6 850
Senast: Exhistensia
·
E
Western Hej! Idag när jag hade sytt klart min lyrics luva (:love:) på sy slöjden kom min lärare fram till mig med ett stort schabrak som någon...
Svar
4
· Visningar
1 273
·
C
Islandshäst Jag håller på att bli galen av allt utprovande med pelham-bett, så hoppas någon kan hjälpa mig lite!!! Börjar berätta att min häst har...
Svar
5
· Visningar
4 502
Dressyr Hej! Ska rida Lb:0 2006på söndag och undrar om det är någon som ridit det och som kan tipsa på vad man ska fokusera på för just det här...
Svar
11
· Visningar
2 539
Senast: Faust_86
·
L
Trav Någon som vet vart man kan beställa tävlingsdress till monté som man inte blir ruinerad av. Tycker att Mira och Brizy är rätt jäkla...
Svar
6
· Visningar
4 168
Senast: satanic
·
Islandshäst Har lyckats få bort all passtakt på hästens tölt men nu helt plötsligt går det över åt andra hållet med travtakt i stället :crazy: Finns...
Svar
7
· Visningar
2 221
Senast: Glimm
·
Dressyr Är egentligen hoppryttare, men eftersom hästen nu är 9 år och verkar lovande i dressyren så tänkte jag att jag ska ge dressyren en...
Svar
14
· Visningar
4 476
Z
Trav Vad menas med att vara lärling? Behövs det licens för att rida provlöp? Isåfall vilken? Tacksam om någon som vet kan berätta lite...
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: avadakedavra
·
Western Någon som provat paddarna från Impact Gel? Eller som hört något om dem? http://www.impactgel.com/equine.html
Svar
3
· Visningar
1 463
Senast: cowgirl73
·
Trav japp, kommer att få hem en avkomma ifrån seth bowl, denne hingst är f 2009,men pga död fd fd ägare som var travfolk så blev det inget...
Svar
9
· Visningar
1 473
Senast: sara_90
·
Western Det börjar bli dags att köpa en showskjorta - men jag hittar ingen jag tycker om.. Har hittat en i USA som jag funderar på att beställa...
Svar
5
· Visningar
1 568
·
Western Skatteåterbäringstider snart! :banana: Då blir det en bomsadel för vår del. Just nu rider jag i en Knights Bareback och det funkar bra...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Praefatio
·
Fälttävlan Jodå, vi åker för 7'e gången för att uppleva detta otroligt häftiga med 250.000 tweed-klädda entusiaster på plats. :) Dessa glada...
2
Svar
21
· Visningar
3 116
Senast: Novali01
·
A
Tävling Hej! Jag är som vanligt segt ute och nu har jag missat gröna kortet kursen i min klubb. Finns det något annat sett att ta grönt kort...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: AMNG
·
Hoppning Var iväg med min tvååriga welsh mountainhingst på löshoppningsträning som anordnades av våran lokala ponnyavelsförening. Kan bara säga...
Svar
6
· Visningar
2 895
Senast: Ninnurur
·
A
Tävling Hej! Jag har en fråga till er som är tävlingsarrangörer! I och med jordbruksverkets nya regler angående uppstallning, hur löser ni...
Svar
1
· Visningar
1 351
Senast: Krockodil
·
Western Jag söker ett bett som tar så lite plats i munnen och även ligger så stilla som möjligt. Använder idag ett tre-delat eggbett med små...
Svar
3
· Visningar
1 474
Western Hittade för ett tag sedan en webshop med mycket prisvärda wranglerjeans MEN klantade mig och sparade inte adressen. Hittar givetvis inte...
Svar
10
· Visningar
3 025
Senast: Fenestra
·
Western Jag har bestämt mig för att köpa en annan sadel. Det jag är ute efter är en sadel som är ganska kort, då mitt sto inte har så lång rygg...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: Louica
·
Fälttävlan Jag funderar lite på om dressyren i 100-klassen går på kort eller lång bana? Kunde inte tyda detta i proppen. Nån med koll?
2
Svar
37
· Visningar
3 746
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025