Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag och min man har äntligen hittat ponnyn med stort P!!! :banana: En russvalack på 11år kommer hem inom kort. riktigt fet är han för...
Svar
4
· Visningar
1 232
Senast: Apollo
·
Övr. Grenar Då var säsongen igång igen! :bump: När startar era hästar? :) För mig dröjer det än så länge, förutom Luckyreno som startar på...
Svar
13
· Visningar
1 773
Senast: clusia
·
J
Trav Hur räknas egentiligen karenstider? Får en häst tex startanmälas under tiden som den står under karens förutsatt att loppet är efter...
Svar
14
· Visningar
3 443
Trav Hoppas inte detta ses som reklam av något slag och bryter mot några forumregler, ber i sådana fall om ursäkt för det. Men: Har någon...
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: giffan
·
Hoppning Hej! Vad innebär denna bedömning: LD: a1: d? LD är ju självklart 90 cm (stor häst) men vad innebär a1: d? /Heulwen
Svar
2
· Visningar
1 071
Senast: Heulwen
·
Western Går.det att borra hål på slideskor och sätta i gräsbrodd. Sen tar man bara bort brodden när man vill utnyttja sliden
Svar
10
· Visningar
1 434
Senast: isse
·
Övr. Grenar Det är ett träningslopp på Täby nu på söndag den 10:e april om någon är intresserad. Ingen åldersgräns uppåt på ryttare :D Länk här...
Svar
4
· Visningar
1 570
Senast: Seabaz
·
Western Hittade ingen sådan tråd här på western.. så startar en.. Så här komme rmassa konstiga frågor från en helt icke westerninass människa...
2
Svar
27
· Visningar
5 008
Senast: PrittePuff
·
Fälttävlan Nästa helg är det dags för Mantorps fälttävlan, och det blir debut där för mig och min häst. Jag har inte tävlat fälttävlan på 7 år, och...
Svar
17
· Visningar
2 035
Senast: Ek3n
·
Körning Har funderat lite på det... Håller själv på och kör in min -08, blir alltså 3 nu på våren. Köpte honom för ett år sedan, då var han inte...
Svar
5
· Visningar
1 383
Senast: Egonson_
·
Western Är det nån som vet om det blir nån Hjo Ko i år? Står bara på deras hemsida att det inte "blir något hjo ko 2010"... Nån som vet?
Svar
1
· Visningar
1 367
Western Rätt kass rubrik, I know :rofl: Läste nån dressyrtråd om hjälmar på tävling hit och dit, och en fråga som tog rot i min skalle under...
Svar
14
· Visningar
1 458
Senast: Kickis
·
R
Övr. Grenar Hej gott folk! Som alla galoppentusiaster antagligen vet, är det på lördag det smäller! :laugh: Det är då det berömda loppet i Kentucky...
Svar
0
· Visningar
740
Senast: Raderad medlem 111022
·
Hoppning Behöver hitta resultat på en häst som tävlat för lettland. Hittar inte mer än 2 tävlingar på FEI men vet att den gjort mkt mer än så...
Svar
0
· Visningar
802
Senast: linney
·
Körning Har lite funderingar på hur jag ska göra med licens till min pålle. Han är 4 i år, D-ponny ca 143cm, blir väl ett par cm högre...
Svar
11
· Visningar
1 538
Senast: Anna_
·
C
Dressyr Många tycker säkert att detta är är urdumma frågor men jag har noll koll. Jag är 22år, har aldrig tävlat. Har nu en 4årig D-ponny som...
Svar
4
· Visningar
1 830
Senast: Prinzess
·
Western Oavsett om ni föredrar att rida/tävla med eller utan hjälm, vilken typ av hjälm tycker ni är snyggast på ett westernekipage? Klassisk...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 611
Senast: Jagoda
·
Körning Hej allihopa! Planerar att försöka klassa upp från Lokal lätt till Nationell lätt klass i år. Som jag förstår det krävs det 2...
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: agtatoon
·
Western Nu börjar vår fina Mattes ullsadelgjord bli lite sliten. Och funderar då på vilken längd som är optimalt igentligen. Han har blivit...
Svar
5
· Visningar
3 600
Senast: wrangler
·
J
Dressyr hej:D vad finns det för allmänna regler som man borde känna till på lokal/regoinal nivå? tacksam för svar //julia
Svar
16
· Visningar
1 567
Senast: Roucle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka