Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hur beskriver du din islandshäst som har starkt psyke?? Positivt eller negativt... Och hur utspelar sig din hästs starka Psyke?..
Svar
10
· Visningar
2 581
Hoppning Om man rider pay and jump/träningstävling, och det i proppen står : "Utrustning/klädsel: Hjälm, ridbyxor, långärmad tröja och...
Svar
8
· Visningar
6 234
M
Islandshäst Hej! Ska tävla min första riktiga tävling V5 och T8 och skulle vilja ha lite hjälp med en del funderingar.. Ni som har tävlat och...
Svar
10
· Visningar
1 616
Islandshäst Ja det finns ju bara en bildtråd men nu startar jag en tråd där vi kan lägga upp lite filmer bara för att det är så roligt att titta...
Svar
17
· Visningar
2 191
Senast: JennyK94
·
Islandshäst Hur är eksem risken på dom? Är det som våra svensk födda eller?? Är risken lika stor som de islands importerade?.. Tacksam för svar :)
Svar
12
· Visningar
1 394
Senast: Lobelia
·
Tävling Jag har lusläst alla trådar om vuxna ryttare på ponnyer nu, men jag hittar inte svaret jag söker. Jag hoppas någon kan hjälpa mig såhär...
Svar
4
· Visningar
4 326
Senast: Springsteen
·
Western Har inte nya regelboken.Så jag undrar är det några förändringar på utrustning bett o sånt eller kan man gå efter gamla ?
Svar
17
· Visningar
2 159
Senast: B070715
·
Övr. Grenar Hörrni, snart är det dags! :bump::bump: Ses vi där?? :D:D
Svar
2
· Visningar
1 492
Senast: Trix
·
Trav Vi var förstås ned och såg fint trav i går. Såg som alla andra fram emot elitloppet och det rafflande trav som det innebär samt allt...
2
Svar
30
· Visningar
5 824
Senast: Messy
·
S
Hoppning Hej, jag tänkte fråga alla kloka hästmänniskor om olika hoppövningar, egentligen alla möjliga sorter, men det är framförallt övningar...
Svar
1
· Visningar
1 496
Senast: Buck
·
Körning Jag når inte riktigt fram för att kunna ha stöd med fötterna på den delen i vagnen som lutar om jag ska kunna sitta ordenligt i sätet...
Svar
10
· Visningar
1 647
Senast: moiran
·
A
Fälttävlan Hej, undrar om någon kan rekommendera några terrängbanor som finns i Stockholsområdet dit man kan ta sin häst och träna? mvh Anna
Svar
0
· Visningar
1 919
Senast: Annaconda
·
Hoppning Hejhopp! Jag har ett sto på 12 år, som under de sju åren jag ägt henne hoppat max 2-3 skutt på väldigt låga kryss (läs möjliga att...
Svar
7
· Visningar
1 535
Dressyr Dags för ny månad och nya tävlingar, fyll på allihop, jag tänker börja själv.
8 9 10
Svar
185
· Visningar
22 625
Senast: Tulip
·
Körning Jag hade tidigare en tråd om tyngd i nackrem. Kommer nog att behöva köpa en ny brösta för att få fort problemet. Här är lite nakenbilder...
2
Svar
23
· Visningar
5 114
Senast: Got2Be
·
Trav Finns det några proffsskötare här? Vad brukar ni få av era hästägare? Får ni jul och sommargåvor? Föredrar ni pengar eller är en...
Svar
6
· Visningar
1 532
Senast: Petronilla
·
Dressyr Alltså. Pucko jag. Jag gjorde misstaget att slänga in min bomulls-plastrong i tvättmaskinen här om dagen. När jag plockade ut den så var...
Svar
13
· Visningar
3 605
Senast: Inka-90
·
Hoppning Hej! Jag har några funderingar kring laghoppning. Vad betyder Divition 1,2 och 3? Vad för höjder hoppar man då? Är det både för ponny...
Svar
3
· Visningar
1 489
Senast: ellaj
·
Hoppning Tänkte vi kunde härma dressyr lite med en tråd där vi alla som letar hoppsadel kan samla våra bilder och frågor samt få tips av varandra...
2 3
Svar
48
· Visningar
12 277
Islandshäst Hur ser man skillnad på en rödblack och en fux, fick ett stoföl igår som ser ut som en fux men hade lika stor chans till rödblack, syns...
Svar
3
· Visningar
1 284
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julmat 2024
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Ettåring och julgran

Hund, Katt, Andra Djur