Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Har ni sett infon om ungdomsträffen som SQHA anordnar på Okna i Oktober? kolla in www.sqha.com och klicka på ungdom. Det är öppet för...
Svar
8
· Visningar
1 970
Senast: NightOwl
·
C
Hoppning Det här är kanske en självklar fråga men jag glömmer alltid bort svaret. Vad är det för galopp å trav avstånd mellan hinder och bommar...
Svar
3
· Visningar
1 483
Senast: älgen
·
E
Hoppning Det här med avståndsbedöming är så himla svårt ! jag sitter och smyg"plockar" i henne utan att tänka på det och lixom försöker måtta in...
Svar
8
· Visningar
1 809
Senast: Splittan
·
P
  • Låst
Fälttävlan hej jag undrar om man får låna terrängbanan där?! typ om man betalar en viss summa så får man rida banan?! vet någon om man får de? o...
Svar
2
· Visningar
1 894
Senast: Snuffsan
·
B
Trav det gäller en häst, 4 år, som jag hjälper till att träna...hon har kommit till oss ganska nyligen. hon har haft stora problem med traven...
Svar
3
· Visningar
1 651
Senast: Butterfly
·
P
Western Nån som ska vara med på C-tävlingen nu på söndag på Tippen? Jag ska åka dit å kolla på e.m då va det lite roligare klasser att titta på...
Svar
7
· Visningar
1 551
Senast: Mimmi22
·
B
Western Hej alla glada människor. Proppen till HJWRs KM ligger ute nu på Hjo kos hemsida. Hoppas att många kommer.
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: jollebus
·
D
Övr. Grenar Jag är så himla nyfiken på galoppen! Och har man en 2-årig arab så kanske det inte är helt fel heller även om det mest är på skoj i...
Svar
4
· Visningar
2 581
Senast: majti
·
M
Körning Är det bättre eller sämre än en sele med två gjordar?
2
Svar
28
· Visningar
4 010
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Körning hejsan alla! jag kan inte så mycket om körning så jag har en fråga! min häst är för tillfället på inkörning och jag har varit och köpt...
Svar
4
· Visningar
1 792
·
Islandshäst ...så, vem ska dit? Jag utlovar förresten en glass till den som lyckas lista ut vem jag är/vad jag kommer jobba som :cool: (på plats!)
2 3
Svar
54
· Visningar
4 376
Senast: Lilla_jag
·
I
Övr. Grenar ...vad väldresserade våra svenska träckare är! Besökte galoppen i USA i somras och det är läskigt att se deras träckare i ledvolten. De...
Svar
16
· Visningar
2 621
Senast: GoddessOfLove
·
G
Fälttävlan Hihi... Var och tränade terräng idag! Det var ju hur kul som helst!! Tyvärr var ju min lilla pålle halt så jag fick istället låna en av...
Svar
5
· Visningar
1 922
Körning Kör ju ett varmblodssto som har lite ryggproblem pga en skada i manken. Hon har bra ryg, vattnet samlas på ryggen :-) Och är inte öm...
Svar
8
· Visningar
1 906
C
Islandshäst Det har jag funderat på. Om någon säger "jag har köpt mig en islänning" så är första tanken/bilden som dyker upp i mitt huvud "aha okej...
Svar
18
· Visningar
2 601
·
T
Fälttävlan Någon som kan tipsa om var man kan hitta detta på nätet?
Svar
1
· Visningar
1 960
Senast: _Peplis_
·
S
Western Såg att resultet från Grevagården dykt upp: http://www.weststar.nu
Svar
0
· Visningar
1 251
Senast: __sandra__
·
A
Körning När man kör en häst, jobbar den mest med bogen då? Jag rider en islänning som jag gärna skulle börja köra men eftersom han behöver...
Svar
2
· Visningar
1 567
Senast: Ammi_L
·
R
Islandshäst Har precis kommit hem från en westerntävling med Reykur, å där visade vi att islänningar kan!! :smirk: En första, två andra å en tredje...
Svar
7
· Visningar
1 527
Senast: snusmumrik
·
N
Western Vilka ska dit???? Jag o ett gäng till ska förhoppningsvis dra ner! =)=)=)=) Ska bli kul att få se högklassig ridning =)=)=)=) :D :D...
Svar
3
· Visningar
1 361
Senast: monke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama