Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Ja det skulle jag faktiskt fast inte riktigt så illa som det låter :D Skall debutera med halvblodet om 2 ½ vecka och har problem med...
Svar
6
· Visningar
2 003
S
Western pollen gör fina övergångar från skritt till trav och vise versa..men från trav till galopp har jag svårt att få till det..han nästan...
Svar
9
· Visningar
1 820
Senast: Lenita
·
A
Islandshäst .....kan man rida islandshäst i westernsadel, klart man kan, men jag menar i tölt och pass??? Om man nu hittar en sadel som passar menar...
Svar
5
· Visningar
1 843
Senast: Amelia
·
L
Fälttävlan var kan man skaffa det? jag vill prova på fälttävlan med min häst. vad e det viktigaste man ska tänka på? förrutom hästens kondition o...
Svar
7
· Visningar
2 196
Senast: LillTihra
·
S
Western Jag undra man får sätta ut reklam på denna sida??? Det gäller våran western hemsida.. :confused:
Svar
3
· Visningar
1 261
Senast: __sandra__
·
L
Fälttävlan Har aldrig tävlat fälttävlan, men "min" häst har tävlat fälttävlan innan hon kom hit. Nu ska en klubb i närheten anordna Fälttävlans...
Svar
4
· Visningar
2 137
Senast: spatte
·
B
Fälttävlan ... så jag hoppas på att ni kunde svara på den här frågan! :rofl: Under terrängritten på en fälttävlan, så funderar jag på tiden... Är...
Svar
6
· Visningar
1 888
·
F
Fälttävlan måste man ha vita byxor när man startar dressyren eller går det med färgade?
Svar
2
· Visningar
1 914
·
S
Fälttävlan Har några frågor angående fälttävlan. 1: Kan vilken hästras som helst utföra fälttävlan? 2: Hur pass höga är hindren? 3: Varför är dom...
Svar
5
· Visningar
2 653
·
M
Körning Hej! Hur kan det vara möjligt att DM i vårt distrikt blir inställt pga för få anmälningar? :confused: Alla skriver att det är för få...
Svar
7
· Visningar
1 696
Senast: KaZa
·
B
Western Hejsan.. Undrar bara om det är någon där ute som har tagit kort på andra saker under Hjo ko. Det skulle vara kul att få tag i lite kort...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: Mike
·
L
Hoppning Startas avd A eller B först?
Svar
1
· Visningar
1 238
Senast: walkman
·
R
Western Jaha, nu var detta sm slut... Va tyckte ni om det??? Själv tyckte ja det va ganska bra, förutom att det verka va lite krångel med...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 837
Senast: bebbe529
·
B
Islandshäst \"Inbiten grissepassare\"... Hej! Jag har tagit en häst på foder ganska kort tid för att rida till den, för jag tyckte så synd om den...
Svar
15
· Visningar
2 106
Senast: iller
·
Islandshäst Hej! Vad är det man ska skicka till kansliet när man ska svensk registrera en häst? Förstår inte vilka papper det är. Hästen är född i...
Svar
7
· Visningar
1 488
Senast: Sesselja
·
Trav Jag försöker få någon ordning på hur jag ska vardagsträna min lilla stjärnponny... Har tidigare haft henne utlånad och därför inte...
Svar
6
· Visningar
1 650
Senast: lila
·
Hoppning Syrran ska tävla nästa helg (för första gången på evigheter) och då vi bara har ett TR från tidig stenålder undrar jag om man måste ha...
Svar
11
· Visningar
1 922
Senast: Cyllene
·
Övr. Grenar Har en underbar shettis som vi tog med till Täby för ett par dagar sen. En liten tjej som jag känner skulle rida honom. Voltträningen...
2
Svar
20
· Visningar
3 172
Senast: Ajabaja
·
Islandshäst Hej jag är helt nygörjare på gångartsridning och rider en 5 årig isläning (inte så bra kombination, jag vet) Men jag behöver i alla...
Svar
8
· Visningar
2 247
Senast: Freyr
·
Western .. och behöver svar på lite frågor! Det är mer än ett år sedan jag gjorde min första start i en westerntävling och om några veckor är...
2
Svar
21
· Visningar
2 567
Senast: Camilla_H
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar