Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Distans Hoppas att det inte finns alltför många sådana här trådar, brukar inte vara här inne nämligen. Det här med distans verkar himla kul :D...
Svar
7
· Visningar
1 789
T
Övr. Grenar Skulle tagit mig till Täby Galopp igår var d tänk.. Ville se Prince Valentine starta... Beslutade i sista stund att jag skulle stanna...
Svar
11
· Visningar
1 719
Senast: chrisse
·
L
Övr. Grenar Sitter och väntar och väntar och väntar... Är det fler än jag som väntar på besked om ansökan för HK-diskpenser att använda i "friska"...
Svar
8
· Visningar
1 906
Senast: Lejonelle
·
G
Trav Nu har äntligen lilla Lina gjort sin debut på ponnytravet och det blev på hemmabanan i Halmstad.. Kunde gått hur bra som helst bara...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: suzukits
·
S
Western jag lägger ut en annan länk som går under Reklam!! det är våran hemsida..Vad tycker ni om den???skriv och berätta.Och gå gärna in på...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: twinstar
·
E
Hoppning \"Flippan bettet\" utrustning-ML-1420526-ML-
Svar
0
· Visningar
1 348
Senast: Estelle
·
L
Western Hur va de.... Ska de gälla nästa år????? Kommer inte ihåg...... Vimsiga jag...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Miss_Trouble
·
Fälttävlan Ja det skulle jag faktiskt fast inte riktigt så illa som det låter :D Skall debutera med halvblodet om 2 ½ vecka och har problem med...
Svar
6
· Visningar
2 004
S
Western pollen gör fina övergångar från skritt till trav och vise versa..men från trav till galopp har jag svårt att få till det..han nästan...
Svar
9
· Visningar
1 821
Senast: Lenita
·
A
Islandshäst .....kan man rida islandshäst i westernsadel, klart man kan, men jag menar i tölt och pass??? Om man nu hittar en sadel som passar menar...
Svar
5
· Visningar
1 844
Senast: Amelia
·
L
Fälttävlan var kan man skaffa det? jag vill prova på fälttävlan med min häst. vad e det viktigaste man ska tänka på? förrutom hästens kondition o...
Svar
7
· Visningar
2 197
Senast: LillTihra
·
S
Western Jag undra man får sätta ut reklam på denna sida??? Det gäller våran western hemsida.. :confused:
Svar
3
· Visningar
1 262
Senast: __sandra__
·
L
Fälttävlan Har aldrig tävlat fälttävlan, men "min" häst har tävlat fälttävlan innan hon kom hit. Nu ska en klubb i närheten anordna Fälttävlans...
Svar
4
· Visningar
2 138
Senast: spatte
·
B
Fälttävlan ... så jag hoppas på att ni kunde svara på den här frågan! :rofl: Under terrängritten på en fälttävlan, så funderar jag på tiden... Är...
Svar
6
· Visningar
1 889
·
F
Fälttävlan måste man ha vita byxor när man startar dressyren eller går det med färgade?
Svar
2
· Visningar
1 916
·
S
Fälttävlan Har några frågor angående fälttävlan. 1: Kan vilken hästras som helst utföra fälttävlan? 2: Hur pass höga är hindren? 3: Varför är dom...
Svar
5
· Visningar
2 654
·
M
Körning Hej! Hur kan det vara möjligt att DM i vårt distrikt blir inställt pga för få anmälningar? :confused: Alla skriver att det är för få...
Svar
7
· Visningar
1 697
Senast: KaZa
·
B
Western Hejsan.. Undrar bara om det är någon där ute som har tagit kort på andra saker under Hjo ko. Det skulle vara kul att få tag i lite kort...
Svar
1
· Visningar
1 341
Senast: Mike
·
L
Hoppning Startas avd A eller B först?
Svar
1
· Visningar
1 240
Senast: walkman
·
R
Western Jaha, nu var detta sm slut... Va tyckte ni om det??? Själv tyckte ja det va ganska bra, förutom att det verka va lite krångel med...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 845
Senast: bebbe529
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar