Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Övr. Grenar Ngn som var där och såg hur det gick? Många som blev återköp?? Nr 27, vad va d för ngn häst?? (hörde en bekant som nämde den)...
Svar
4
· Visningar
1 700
Senast: Mearas
·
K
Trav Finns regler för monté på internet? isf vart?
Svar
3
· Visningar
1 481
Senast: Maddizz
·
M
Hoppning :bump:Är det någon som vet vilka regler som gäller i hoppning, alltså jag är 20år och har en maxad C-ponny.en kompis åt mig berättade...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: Maddizz
·
S
Islandshäst Jag ska om några veckor byta medryttarhäst. Min nya medryttarhäst gillar, i motsats till min gamla, att träna på bana och jag kommer...
Svar
7
· Visningar
2 315
Senast: Boj
·
J
Islandshäst har redan frågat på barocksidan, inget svar, så jag provar här i stället. Nu är jag igång med mina frågor (igen :o). När jag försöker...
Svar
3
· Visningar
1 690
Senast: sirr
·
S
Hoppning Ja har en liten fråga.. Gäller uppklassning till Avd A ponnyn eller ekipaget, och måste man ha med sig nånting till tävlingsplatsen som...
Svar
2
· Visningar
1 201
Senast: StarEmma
·
Islandshäst Vad gäller för regler vid användande av isländskt stångbett på tävling. Då tänker jag på hur hårt kedjan ska vara spänd oh så.... Och...
Svar
3
· Visningar
2 409
·
I
Western Vilken gjord kan rekomenderas för att hästen inte ska få skav av den?
Svar
9
· Visningar
1 673
Senast: Lex
·
R
Western Nån mer än jag som ska iväg på cwr,s d-tävling nu i helgen??? Isåfall vad ska ni tävla i :confused:
Svar
3
· Visningar
1 433
Senast: Little_Chance
·
M
Islandshäst Kan man "lägga hästen i pass" ifrån någon annan gångart än galopp? Eller räknas det i så fall som en väldigt snabb grisepass? :angel...
Svar
19
· Visningar
2 126
·
S
Islandshäst Jeg har endelig funnet en sal som lå OK på Bjartur, det ble en Reidlist Tølt med gel. (ligner VELDIG på skagfjord gull) Men jeg har...
Svar
14
· Visningar
1 765
Senast: Freyr
·
E
Trav så att kallbloden inte får gå premie i början på det år de fyller tre?
Svar
10
· Visningar
1 691
Senast: Krims
·
B
Trav vard-ML-1403067-ML-
Svar
0
· Visningar
1 493
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Hoppning vad heter t\'vlingen där man höjer hindren och ser vem som hoppar högst? sett på eurosport en gång och det va kul!
Svar
12
· Visningar
1 975
Senast: Janni
·
Fälttävlan Här kommer några kort från Lag SM i Fälttävlan. Har inte hunnit med att fota så många idag, men ni får hålla tillgodo med dessa så...
2
Svar
25
· Visningar
7 845
Senast: Xenox
·
A
Western Hei :) Er det noen som kjenner til den sadelen som koster 3495,- (www.korvall.nu) Jeg leter etter sadel til en meget(!) bred fjordhäst...
Svar
0
· Visningar
1 262
Senast: AnneS
·
L
Körning hm .. stavas det så!? :) .. nä min riktiga fråga är hur långa bör de vara till a-ponny? har skaffat mig en rockard men skacklarna får...
Svar
2
· Visningar
1 981
Senast: _L_
·
T
Hoppning gnagg-ML-1400347-ML-
Svar
0
· Visningar
1 336
Senast: Tomaten
·
B
Trav Veterinärbesiktar man hästen innan start i ett lopp? Som man gör på tex. hopp och dressyr tävlingar?
Svar
2
· Visningar
1 479
Senast: blondi3958
·
G
Western d va nån som sa att d fanns nått ställe där man kunde hyra w-sadlar . är d helt taget från luften lr finns d nått sånt ställe som hyr ut...
Svar
1
· Visningar
1 377
Senast: Natural
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama