Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar någon mer än jag som ska dit? har två hästar från stallet som startar i klampenborg maraton :)
Svar
4
· Visningar
1 607
Senast: shady
·
Western Har funderat lite, har aldrig förr haft en westernsadel och vet itne hur de bör ligga för att ligga bra. Nu då vi ska få hem vår nya...
Svar
6
· Visningar
11 493
Senast: Natural
·
G
Distans Har läst lite olika åsikter om hurvida hästen ska få kraftfoder eller ej när man tävlar. Brukar ni ge era hästar kraftfoder som vanligt...
Svar
11
· Visningar
2 361
C
Islandshäst Hej! Jag är ny på forumet och behöver era erfarna och kloka råd. Funderar på att köpa ett islandssto (-94) som är utdömd pga spatt. Ja...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 024
Senast: tulla
·
Distans Hej! Här har ni en islandsryttare som har en liten undring: Hur många av er rider bomlöst? Har hört att det visst är ganska vanligt inom...
Svar
5
· Visningar
2 786
Senast: skuggi
·
M
Western Min tränare tycker att det är dags att jag och min häst börjar att känna oss för med stång (typ Greg Darnell). Min häst har väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 534
Senast: Mayara
·
I
Körning Dum fråga kanske :o men jag måste veta... Om man ska köra häst med rockard, vilken slags sele ska man ha? Är det vanlig travsele? Vad...
Svar
8
· Visningar
2 142
Senast: Shettisar
·
S
Hoppning Hur länge är ponnyn ungponny, och om man har nollat två Lc tex 2003 och startar i vanliga avdelningen, måste man nolla två Lc igen då år...
Svar
9
· Visningar
1 898
Senast: gonkan
·
S
Western har en fundering varför man använder starka bett när man kommit upp i det högre klasserna? Har man då så dålig kontroll över hästen att...
Svar
15
· Visningar
2 643
Senast: Scorpan
·
Distans Var kan man köpa det? Är det på apoteket eller? Vad kostar det? Måste inskaffa ett snabbast möjligt, annars har jag ju ingen aning om...
Svar
7
· Visningar
3 015
Senast: daysi
·
E
Hoppning Hur långt ifrån hindret ska man lägga den nu igen ungefär ? hindret är ungefär 1 m. JAg måste träna upp min avståndsbedömning nämligen...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: josse_horses16
·
Islandshäst Blir det av igen nu alltså? Jag hoppas på det! :-) Läste det på SIF`s forum! Men det ska tydligen bli på Járnhesturs bana i Sala...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 090
Senast: Betsy
·
B
Western Hej! Är det någon som filmade eller vet någon som filmade reiningcupen så är jag jätteintresserad av att köpa en kopia Tack på förhand...
Svar
0
· Visningar
1 436
Senast: **BORTTAGEN**
·
V
Islandshäst har kjöpt et sto som ägaren sa at inte kunde användas til tävlingar eftersom hon inte töltade rent. först när jag fikk henne fick jag...
Svar
5
· Visningar
1 915
Senast: Boj
·
G
Hoppning får ja tävla me detta träns ?
Svar
9
· Visningar
2 083
Övr. Grenar Någon som känner til Jesper Hansson som brukar vara med på tornerspel????.......
Svar
6
· Visningar
1 862
Senast: grazzie
·
N
Western Var kan jag köpa det? Helst naturfärgat eller ljusbrunt.
Svar
1
· Visningar
1 584
Senast: Lydia
·
C
Islandshäst Det är en sak som jag faktiskt undrat över ett tag, som jag bara måste fråga om nu. Ni som tävlar mycket kanske tycker att denna fråga...
Svar
3
· Visningar
1 347
Senast: Freyr
·
M
Western Det var det bästa du kunde ha gjort..... Nu kan alla hålla truten i fortsättningen! Ni fixade det kanon du och Max. STORA Grattis från...
Svar
3
· Visningar
1 817
Senast: millan_myzan
·
Övr. Grenar Nån som ska till Karlstad 30-31 augusti för att delta/titta på Sm i Tornerspel?
2
Svar
23
· Visningar
3 795
Senast: mnementh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar