mässingsutsmyckning?

Scorpan

Trådstartare
Finns det mässingsutsmyckningar till träns att få tag på? Har sökt men hittar bara silver... :cry:

Hejsan.
Vet tyvärr inte vart det finns några men jag skulle bli väldigt glad om du berättade vart dom i silver fanns.

har du någon hemsideadress dit?

vet du om man kan sätta på sådana utsmyckningar på vanliga träns?

tack tack! går det att fästa utsmyckningar på vanliga träns? eller måste det vara westernträns? Hur fäster man utsmyckningarna?

massa frågor blev det! :bump:

Oftast ska de skruvas fast så du behöver göra hål i lädret för det. Western eller engelskutrustning spelar ingen roll...... ;)

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
676
Senast: Mirre
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
766
Senast: BoYo
·
Tjatter Jag såg ett klipp på facebook och tappade bort det... Det var en sjukhusserie. En somalisk kvinna får veta att folk i landet det...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Letat i ett par butiker och hittar inte pumpafrön. De ingår i mitt fruklostbröd. Hällde de sista i min deg nyss. Är det fel i de...
Svar
13
· Visningar
523
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Köpa eller hyra?
  • WE-tråden