Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur Hur?? Hon vet att hon ska gå på lådan och det gick bra ett tag förut men nu bryr hon sig inte längre..hon vet att hon ska gå där och...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Vargdotter
·
V
Övr. Djur Silke är lite irriterad i ena ögat idag, det har runnit lite och är liiite svullet på ögonlocket. Hon har sovit på en del ställen där...
Svar
2
· Visningar
736
·
Övr. Djur jag har en fyramånaders utekanin, halvtam, som till en början sitter lugnt och stilla när man har honom inne i knät, men efter ca 5...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Happimess
·
E
Övr. Djur Jag har haft 2 dvärghamstrar och 1 gukdhamster samt 3 kaniner av rasen korsning anogra-vädur. nu undrar jag hur marsvin är. mer/mindre...
2
Svar
22
· Visningar
8 204
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag lovade att visa bilder på den (även om det är förbjudet att visa babybilder :devil: ) :love: Hon ska heta Modig Korns...
Svar
15
· Visningar
1 166
Senast: Moej
·
A
Övr. Djur varje gång jag inte är hemma så smyger min pappa ner på mitt rum och ger min chinchilla HAMSTERMAT som innehåller solrosfrön, nötter...
Svar
9
· Visningar
1 577
Senast: Sastra
·
V
Övr. Djur Som jag skrivit i tidigare trådar ska råttflickan Silke få ett par nya kompisar (om ett par månader) nu när hennes syster gått bort. Jag...
Svar
16
· Visningar
884
·
D
Övr. Djur Vi parade vår honkanin v. 33... Redan v.34 visade det sig att hon hade börjat bädda i sitt hus... Är inte det lite tidigt?? Hon är 6...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Djur En av mina kaniner, kastrerad hanne som är åtta år, har börjat magra av rejält. Han är utekanin och behöver ju lite fett för att inte...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: Sonita
·
Övr. Djur Snyggt det blev på buke nu... Jo jag letar efter ett djur; det ska vara ett som man kan hålla på med, som inte tar så mkt plats eller...
Svar
14
· Visningar
1 144
Senast: gul_zebra
·
I
Övr. Djur ...med förstoppning... vi har ringt veterinär och hon trodde att det var förstoppning... Han var/är slö, hängig, hade inte ätit och...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: IsaIrina
·
D
Övr. Djur Känner att jag inte riktigt aktiverar mina fåglar tillräckligt vad kan man göra med dem/ åt dem. De får givetvis vara ute och flyga...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: cemillan
·
T
Övr. Djur Det här ska jag ha till min nya voljär och mina nya birds :): Perch Poncho :love: Leather & Straw Tror ni den här skulle...
Svar
13
· Visningar
902
·
Övr. Djur Någon som har tips på en bra ställning man kan bygga åt sin nymf?? saknar idéer... :confused: :crazy: Tacksam för hjälp.. :bow:
Svar
3
· Visningar
778
·
T
Övr. Djur Hej..vad är det för fel om undulater tappar stjärtfjädrar (stjärtpennor alltså)? En av mina undulater har väldigt lätt för att tappa...
Svar
5
· Visningar
6 828
·
P
Övr. Djur Hur fixar man vattnet till kaninerna ute på vintern :confused: Denna tanke slog mig först ikväll när jag var ute och tittade till våra...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Pip
·
M
Övr. Djur Om man skulle bygga en bur i form av en låda till en guldhamster/dvärghamster, hur hög skulle kanten behöva vara för att den inte skulle...
Svar
3
· Visningar
4 371
Senast: MyLittlePony
·
Övr. Djur Men jag gör det iafl :p Nanananaa :devil: Bebis bilder: http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=90354&gid=236023 Ngra av de...
Svar
8
· Visningar
758
M
Övr. Djur Hej funderar på att skaffa kanin och en jag hade för många år sedan var rumsren när jag köpte han. Men hur får man en kanin rumsren...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Liljan
·
L
Övr. Djur Min är 12 år =) Pelle
Svar
11
· Visningar
1 354