Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Det var länge sedan jag såg nån skriva om chillor. Vart finns ni alla som har en eller flera chillor hemma? Skriv några rader och...
2
Svar
22
· Visningar
1 234
Senast: Tingla
·
T
Övr. Djur Inser nu att jag ganska raskt måste utöka burbeståndet hemma. Har ju två endast burar för tillfället. I den ena bor min hane ensam. Och...
Svar
7
· Visningar
9 285
·
Övr. Djur Har tänkt skaffa guldfiskskål med lock. Har kikat runt en massa men hittar bara skålar utan lock... Var hittar man såna med lock och vad...
2
Svar
32
· Visningar
2 656
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vet inte om detta varit uppe förut men kör iaf:angel:: Ni som är insatta, är detta fejk? "Svimmande getter" Tycker d verkar helsjukt...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Shettisar
·
Övr. Djur Har ett marsvin hemma som jag tror har skabb! Kan det smittas till hundar eller är det nån annan sorts skabb dem har!? Nån som vet och...
Svar
7
· Visningar
2 275
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur En bekant till mig (osv) har en vattensköldpadda. H*n fick den av en som inte ville ha den kvar. Men nu har det kommit till dens vetskap...
2
Svar
21
· Visningar
2 704
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Tog korten nu ikväll så bilderna blir inte jättebra. Fick ändra om lite så nu bor de två flickorna och kaninen i den stora hagen och...
Svar
12
· Visningar
939
M
Övr. Djur nu har min kanins undre framtender blivit f;r longa pricis som vetten sa att det skulle henda och jag moste fila ner dom men det gick...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: moon light
·
C
Övr. Djur Jag och min lilla prins Tintin har varit ute i snön idag och kameran följde såklart med. Sötnos Vad gööör du? Helt snöig...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: enjes
·
Övr. Djur Jag blir snart galen. Alla firrar utom discusarna och algätaren dör. De sväller upp som golfbollar, fjällen ställer sig utåt och sen dör...
Svar
13
· Visningar
5 303
Senast: Shettisar
·
Övr. Djur :love: Gruppen med de största snäbisarna Närbild på snäbisarna när de äter sepia skal En annan bild på bebisarna...
2
Svar
23
· Visningar
1 811
·
Övr. Djur Har betalt handpenning på en belgisk jätte på ca 7 månader som jag ska hämta ngn gång den här månaden! Sen så får jag hit en pensionerad...
Svar
15
· Visningar
826
·
Övr. Djur fy f***,det går ikke an. Tårene triller,og jeg føler meg kvalm,måtte faktisk ut å kaste opp. Klarte ikke å se alt,og bildene brenner på...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Apollo
·
Övr. Djur Behöver lite sista minuten-tips innan jag springer iväg till Ica :D Diva fyllde ju 2 i förrgår, Lolita fyllde 2 igår och Gunde och...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 067
·
Övr. Djur Speciellt på min Silver, zobelagouti långhårsabbessiner typ:love: han är 10 v gammal och klippt lite för första gången, ni skulle sett...
Svar
10
· Visningar
996
·
T
Övr. Djur Min första kanin kom till mig i somras och är världens goaste och sötaste. Han kom från en familj där dottern hade blivit allergisk och...
Svar
10
· Visningar
977
·
G
Övr. Djur Sitter ensam hemma med min lillebror, systern har just åkt på fest och mamma och pappa är på middag hos släktingar. Ungefär en minut...
Svar
17
· Visningar
1 621
Senast: Generalen
·
T
Övr. Djur Startar en ny tråd för att förhoppningsvis få lite tips och råd. Den nya kaninflickan som ska få vara sällskap åt Pontus verkade dräktig...
Svar
5
· Visningar
1 695
·
P
Övr. Djur De börjar tappa päls på nosen, mina små! Jag har hört något om nosdermatit... Nån som vet??
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: Parentesunge
·
Övr. Djur Grattis Diva som fyller 2 år idag (3/1-06) :love:
Svar
11
· Visningar
868