Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur Tänk här och nu, i detta öronblick bjuda på lite bilder av vår tjur och vår kviga som beräknas nedkomma med kalv i februari-mars:D...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Övr. Djur Snart åker jag och hämtar mina tre så väldigt efterlängtade råttor! :bump: Har svårt att förstå att det redan gått fem veckor sedan jag...
2
Svar
29
· Visningar
1 757
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Har lagt ner så mycket kraft för att hitta ett hem åt mina kära kaniner. Men tack odh lov så fanns det en ängel här på buke:bow: Som...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 416
·
M
Övr. Djur uppteckte idag att min kanins ena fram tand e l;s o att det till och med gor att vicka med den :cry: fick panik och okte till...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur sååå söta :D "Hörrö! Det är min mat!" :love: :D
Svar
8
· Visningar
846
Övr. Djur Såg "nya" fåglar vid matgrejen för en stund sen... Den ena var röd på bröstet och den andra inte, antar att det var en hane och en hona...
Svar
8
· Visningar
747
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Någon som vet vad man kan göra åt ett hamsterhjul som gnisslar när hamstern springer i det? Hjulet är 18 cm/dm och är av plast...
Svar
4
· Visningar
6 821
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Mitt livs stora kärlek är min Flippe som kom hem till mig dagen då jag fyllde 10 år, för nästan, ja 10 år sedan. :love: :love: :love...
Svar
17
· Visningar
1 559
Senast: Emma_115
·
J
Övr. Djur Min kanin är en tjej!! I härstammnings beviset står det att det är en kille. Vad ska jag göra? Nu står det ju fel i hans syskons...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: jessie90
·
A
Övr. Djur tror den heter maruana iallf.jag har frågat min sambo hur stor denne blir pluss hans nyinköpta påfågelciklider. alla fiskarna är redan...
Svar
12
· Visningar
2 534
Senast: Angel of darkness
·
M
Övr. Djur Hejsan ! Jag har en del marsvin , jag planerar att sälja en unge som är 11 veckor gamal. En jättesöt långhårig hona.
Svar
1
· Visningar
969
Senast: Modig_Korn
·
B
Övr. Djur Jag har köpt ett dvärgvädur som nu är ca.9 veckor gammal. Har aldrig haft djur innan så detta är lite nytt för mig.Har hört att man...
Svar
2
· Visningar
800
Övr. Djur alltså...noskvalster som hundar har?
Svar
1
· Visningar
759
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Nån som kan berätta det för mig? Har tre överlevande yngel som är ca 4 veckor (utanför munnen) De är så olika stora. /jenny
Svar
17
· Visningar
1 694
Övr. Djur Eftersom det nu är julafton och vinter så tänkte jag att alla kunde lägga in en liten vinterbild/julbild på sina djur.. :) Här är...
2
Svar
32
· Visningar
2 319
Senast: Elma_vip
·
A
Övr. Djur Ja, går det? Någon sa till mig att kaniner var renliga och oftast lärde sig att vara rumsrena och detta svalde jag i ett svagt...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Nu behöver jag eran hjälp bukare! Kan man ställa hamsterburen ca en halv meter från ett element eller blir det för varmt för hamstern...
Svar
12
· Visningar
1 120
Övr. Djur Har länge funderat på att testa på hur det är att ställa ut, och har nu tagit tag i det. Ska hämta min första utställningskanin på...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: horselove
·
Övr. Djur Nu är jag äntligen marsvinsägare igen! Ve3t inte om ngn minns men jag skänkte ju bort mina två marsvin till Hrima här på buke när jag...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Vanligtvis blir hängmattorna i råttburarna alltid nertuggade redan efter en timme. Men nu har de fått hänga kvar i ett dygn! Det tänkte...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 598
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10