Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Ja, ni läste rubriken.. :D Läste på baksidan av ett gnagarmat paket och där stod det att man alltid skulle se till så att gnagaren hade...
2
Svar
29
· Visningar
4 921
Övr. Djur Hejsan! :D Min kanin ska få ungar snart, och då tänkte jag ta ner en av dom i stallet, till pållens box, då han älskar små djur :love...
2
Svar
28
· Visningar
3 195
Senast: Pretty
·
T
Övr. Djur Jag ska ju skaffa råtta men jag vet inte vilken bur jag ska köpa och det ska ju vara två stycken honor så Ja jag Behöver tips på bur som...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: TiffyToff
·
P
Övr. Djur Hejsan! Jag undrar om det finns några som bor i Örebro med kanin som har lust att träna lite kaninhopning med mig någon gång i veckan...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Pretty
·
Övr. Djur Ska köpa mig en mus på lördag och förhoppningsvis blir det en guldhamster samtidigt, beroende på vad uppfödaren har att säga om saken :)...
2
Svar
31
· Visningar
2 003
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Jag tror min ena råtta har fått snedskalle. Hur pass allvarligt är det? Och hur åtgärdar man det? Jag ska i alla fall ringa...
Svar
8
· Visningar
5 311
Senast: Thornbird
·
S
Övr. Djur Nu bor min kanin i en vanlig kaninbur som man köper i affären. Jag fick iden idag att man kanske skulle kunna bygga en lite större bur...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: FjantaZ
·
L
Övr. Djur Hejsan! Någon här som vet någon bra uppfödare av Hermelinkaniner i Skåne? De flesta verkar inte få några kullar nu på vintern, utan...
Svar
2
· Visningar
3 721
Övr. Djur Funderar... Ni som har fåglar som får flyga och gå runt fritt, skiter dom inte på golven då eller går dom t.o.m att få rumsrena?
Svar
7
· Visningar
9 076
Senast: zds+a
·
Övr. Djur Fick precis en länk från expressen idag. Marsvin hittade övergivna i skogen Hur kan man göra så, det är så hemskt. Jag blir så arg...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur att gå till vetrinären med kaninen? Har tid nästa vecka, ska dit för att undersöka hennes snyva(kanske medecin) och sen kolla hullet på...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: NaTTa
·
B
Övr. Djur Hej Alla :) Nu behöver jag ett gott råd, ska hämta hem en kattunge som har tippats av utanför min kompis gård :eek:. Vissa människor...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Boriella
·
Övr. Djur Hejsan! Det är såhär, att min lejonhona (kanin aså :D) på drygt ett år har satt igång och boat för fullt. Jag skaffade för några...
2
Svar
32
· Visningar
2 900
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Jag har lagt ut 2 av mina chinchillor på blocket för 300 st e de ett himla överpris?? folk prutar hej villt :( borde väll inte va några...
Svar
12
· Visningar
1 197
Övr. Djur Min hona kommer (nog) snart att få ungar. Hon bor tillsammans med en kastrerad hane och de är bästa vänner, bråkar aldrig utan sitter...
Svar
5
· Visningar
3 939
Senast: Itchie
·
Övr. Djur Hej! Jag o killen ska flytta in till en lägenhet tillsammans i några dagar i veckan, kanske 3- 4 dar. Vi hade då tänkt ta dit ett...
2
Svar
34
· Visningar
4 492
Senast: Tibra
·
Övr. Djur hejsan alla. igår kväll kom det äntligen tre levande ungar. åh vad glada vi är. mamman är parad med en siamezfärgad och jag tror att...
2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: mylisen
·
Övr. Djur hej, idag upptäckte jag att min lilla jessie hade nått problem med ögat.. förut när några av mina djur har haft detta problem så har jag...
Svar
13
· Visningar
1 821
Senast: MinIan
·
V
Övr. Djur hej! ja undrar hur länge en häst växer? växer den efter 6 års ålder?
Svar
1
· Visningar
1 313
Senast: pinky
·
L
Övr. Djur jag har en hermelinkille på 1,5 år. han hade en olycka för cirka en månad sen, då han klämdes i balkongdörren av misstag. han var...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: _Elin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka