Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Idag gifter min bästis sig :love: med världens bästa kille. Ska vara fotograf och tärna, kände mig gråtfärdig redan igår, så får se hur...
Svar
0
· Visningar
779
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle rida islänningen idag. Ägaren var också i stallet och berättade att sist hon skulle rida så hade han inte velat grå fram. Hon...
Svar
16
· Visningar
2 251
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit igång rätt mycket på sistone men idag fick det bli en paus. Jag har känt mig trött och sen fick jag mensvärk på det. Så...
2
Svar
29
· Visningar
3 221
·
M
  • Låst
Dagbok Idag fyllde jag 30, och kvalificerade härmed in som medlem i gammelklubben - som en vän så fint påpekade (och välkomnade i klubben då...
Svar
8
· Visningar
917
  • Låst
Dagbok ... eller inte. Snart 1/9 och då tänkte jag att jag skulle ha lite struktur inför hösten och mindre åtaganden. Men det är värre än...
2
Svar
27
· Visningar
3 428
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag plötsligt ett ryck och tog ett gäng sticklingar av en höstflox som jag har i trädgården. Den har så otroligt fin färg att...
Svar
2
· Visningar
1 457
·
  • Låst
Dagbok Om två veckor tar min 25-procentiga tjänsledighet slut. Sen är det meningen att jag ska jobba heltid igen. Även om jag klarar mig på...
Svar
8
· Visningar
1 529
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit i Stockholm 2 dagar. Efter jobbet igår åkte jag runt och gjorde lite ärenden. Dels besökte jag en ranverkstad, men...
Svar
0
· Visningar
810
·
  • Låst
Dagbok Pjuh! Är helt knäckt. Tog ut en extra semestervecka då de tänkte sätta mig i patrullen förra veckan (jag förklarade hur mycket jag...
Svar
0
· Visningar
907
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Idag är en sorgens dag. Min lilla blandrastik fick tyvärr vandra vidare tidigare idag. Hon fick efter kastreringen en hel hög rädslor...
Svar
5
· Visningar
1 780
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok De senaste dagarna har det varit mycket prat om att sambon velat ha sex på det ena eller andra sättet. Jag har skjutit på det då jag vet...
Svar
9
· Visningar
4 046
  • Låst
Dagbok Hej, nu är det andra gången jag kontaktar er om det här problemet och sist sa ni att det var som det skulle och att mitt gamla...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag behöver ventilera nånstans, men hittar inget ställe för det. Kanske är det här rätt? Hursomhelst. Jag vet att det här låter helt...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Jag har ett bra liv, jag klarar mig gott ekonomiskt och jag har en fin familj i ryggen, ändå är jag rastlöst, uttråkad och deprimerad...
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: Casteloro
·
  • Låst
Dagbok Företagsdrömmen blir verkligare för varje dag. Sambon är tillbaka på jobbet upp till 25h i veckan efter ryggskadan/operationen och visst...
Svar
1
· Visningar
822
  • Låst
Dagbok Det är väl dags, att dra sig mot horisontalläge o få lite vila, samt räta ut den ack så numera krokiga kroppen. Jag kan fortfarande inte...
Svar
0
· Visningar
500
·
  • Låst
Dagbok Direkt efter frukost greppade jag gångstavarna och gav mig ut på en promenad. Det blev två kilometer i långsam takt. Hann bli...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Lugnt o fridfullt på sociala medier. När jag permonerade över stan, genom Lillån och vidare mot Hovsta, så var det rejält urdikat vid...
Svar
1
· Visningar
517
·
  • Låst
Dagbok När man verkligen försöker vara tydlig och visa var man står och får en storsmocka på käften då blir man less... När de som dessutom...
Svar
2
· Visningar
784
·
  • Låst
Dagbok Nu är det ett år sedan jag kontaktade VC första gången för mitt mående. Det är ju klart bättre nu, men går ju lite upp och ner. Så länge...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vinterridbyxor
  • Hästen har ingen respekt för bommar