Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Usch vad har jag gett mig in på? Gett mig fan på att gå ner i vikt innan semestern i september och i och med att "vanlig" diet inte...
2
Svar
22
· Visningar
2 281
Senast: sthu
·
  • Låst
Dagbok Jag vet inte vad som tagit i Buke på senaste tiden. Har varit hängiven läsare sedan mitten av förra decenniet och medlem sedan 6 år...
9 10 11
Svar
212
· Visningar
18 541
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Det är min tredje sommar i det här huset och jag har hittills inte använt min stora veranda i någon större utsträckning. Den har mest...
Svar
10
· Visningar
1 181
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok , allt ska bort - bob hund. Det är lite så det känns. Dessvärre verkar det som att det kvittar att det är rea, foderbristen verkar...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Andromedae
·
  • Låst
Dagbok Jag ser i vissa inlägg emojis som jag har på min samsungtelefon som jag kan skicka i sms typ. Syns de här på buke för alla om jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 805
Senast: fio
·
M
  • Låst
Dagbok I fredags kväll åkte jag för att rida Aprilia men när jag kom dit visade ägaren att hon slagit sig, och hade ett ganska stort skrapsår...
Svar
0
· Visningar
846
Senast: mooi
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag återkoppling från psykmottagningen. Jag ringde ju dit igår då jag inte hört något på två veckor efter mitt senaste samtal...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 860
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Snart har det gått ett år sedan jag och sambo ansökte om temporärt uppehållstillstånd för mig... beslut borde vara nära eller åtminstone...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: Seabaz
·
M
  • Låst
Dagbok I onsdags, vid lunch ungefär, packade jag och en kompis ihop oss och rullade ner mot Falsterbo. Tältet packat och vi skulle tälta på ett...
Svar
1
· Visningar
1 201
  • Låst
Dagbok Det här med att prioritera, hur gör man när saker som jag vill eller behöver göra är lika viktiga/oviktiga? Jag vet faktiskt inte. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 948
  • Låst
Dagbok Den havsörnsunge som jag följt via webkamera flög iväg från sitt bo i fredags. Efter att ha hållit sig på samma ställe i flera månader...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Jag drömmer mycket och ibland, tycker jag, rätt intressant men det går så tokfort att glömma bort vad drömmen egentligen handlade om om...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Monkie
·
  • Låst
Dagbok I tisdagskväll fick jag en hemsk huvudvärk, onsdagskväll började käken och örat göra ont och torsdagkväll åkte jag in till akuten. Fick...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Äta bör man annars dör man. (Och äter gör man och ändå dör man :cautious:.) Hur som helst har jag ganska dålig matlust. När jag måste...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
16 631
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Dagbok Inte så mycket till diskussionsämne så tänker att dagbok är bra grejer :D För typ 6 veckor sedan landade en ardennertant lite olyckligt...
Svar
10
· Visningar
1 397
Senast: Koltrast
·
  • Låst
Dagbok Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.:cry:
11 12 13
Svar
246
· Visningar
16 063
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Det blev lite ändrade planer. 2 dagar efter att jag skrivit på papper och lämnat in min uppsägning så ringer min arbetsledare och säger...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Jag kom ut ur mitt föräldrahus o hittade min älskade saab combicupe helt vandaliserad (många år sedan jag sålde den). Samtidigt fick jag...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok På måndag skall jag träffa min gode man. Vi har träffats tidigare o han har rätt utbildningar/erfarenheter för uppdraget. Han är...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Jag har beställt ett gäng intressanta böcker från nätet. Ser fram emot att läsa dem, även om jag som vanligt har en hög som väntar på...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vinterridbyxor
  • Hästen har ingen respekt för bommar