Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 217
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Var jag tillsammans med en man vars psyke jag beundrat i flera år, han är artist. En dag i sängen kläcker han ur sig att han börjat...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha genomlidit en eländig heldag i Norrtälje. Han var från Iran o i min ålder eller lite yngre. Det startade med vilka...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Min semester har börjat. Sista jobbveckan tillbringades i Spanien. Jag hade bästa rummet på stället, d.v.s. rummet närmast köket. Dit...
Svar
12
· Visningar
1 340
Senast: Magiana
·
M
  • Låst
Dagbok Igår kväll var jag och red "tanthästen" (en mogen dam med raka åsikter), lite mattare igår än vad hon brukar men det var riktigt varmt...
Svar
0
· Visningar
549
Senast: mooi
·
  • Låst
Dagbok På turridningen jag jobbar tar vi emot alla slags ryttare för en 2-timmars ridtur (skritt för nybörjare och trav om dom vill. Galopp...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 606
·
  • Låst
Dagbok Det blev en smidig försäljning som kändes helt rätt. Nu väntar fortsatt avveckling, men verkar inte bli det lättaste. Marknaden är...
Svar
1
· Visningar
664
·
M
  • Låst
Dagbok Redan 1 juli och imorgon går jag in på sista jobbveckan innan semestern. Ska bli riktigt skönt! Denna helg är full fart, "kalashelg" då...
Svar
1
· Visningar
620
Svar
82
· Visningar
10 415
·
M
  • Låst
Dagbok Nu har det gått fyra månader sedan Nelli åkte tillbaka till Skåne (detta var vad som hände: länk). Hur har det gått? Det har varit fyra...
Svar
9
· Visningar
1 647
Senast: clusia
·
  • Låst
Dagbok Igår blev det mörkt och jag trillade ner i ett svart hål igen. Idag lever hoppet. Ett långt telefonsamtal ingav hopp om förbättring samt...
Svar
0
· Visningar
594
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Tänk dig att du får ett erbjudande om en anställning. Du vet inte vad du kommer att få för arbetsuppgifter, bara vilken titel du får. Du...
Svar
6
· Visningar
1 127
·
  • Låst
Dagbok Ibland får man ta tuffa beslut och sommaren 2018 kommer alltid att vara förknippat med just det, detta vet jag trots att sommaren inte...
Svar
1
· Visningar
1 008
·
  • Låst
Dagbok En sommar tillsammans med mina föräldrar och min storebror. Man kunde vada dit från en större ö i Medelhavet när det var lågvatten. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 653
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Det finns egentligen en massa saker jag finner intressanta, men jag saknar gnista och entusiasm att göra något. Jag lägger så lite tid...
Svar
16
· Visningar
1 787
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Måndag skickade jag in cv och personligt brev. Tisdag ringde dom. Onsdag var jag på intervju. På måndag ska jag skriva kontrakt :)...
Svar
13
· Visningar
1 367
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Mår inget vidare, allt har kört ihop sig. Har insett att det inte är realistiskt att bo kvar här, utan måste sälja huset o flytta...
Svar
19
· Visningar
2 510
·
  • Låst
Dagbok Ibland fastnar jag i någon hopplös känsla av att alla människor är så hatiska och jag känner mig så obekväm i dagens samhälle. Det är...
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag bara funderar på hur det är.
Svar
1
· Visningar
688
Senast: tara
·
  • Låst
Dagbok Finns det? Typ att jag får upp som pratbubblor med olika innehåll som jag kan spinna vidare med de tankar som poppar upp i min hjärna...
Svar
3
· Visningar
919
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vinterridbyxor
  • Hästen har ingen respekt för bommar