Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn va lite otäckt när vi skulle åka iväg till clas ohlsson i morse, fick jätte ont i ryggen. det gick som en ilning från svanken ända upp...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: CillaW
·
W
  • Låst
Övr. Barn Tänkte höra lite hur länge man kan rida när man är gravid.. är i v21 nu och magen börjar komma och vill jättegärna rida fortfarande...
Svar
10
· Visningar
1 245
Senast: Gunnars
·
  • Låst
Övr. Barn Andra som har sådana trevliga graviditets"besvär"? Snarkar gör jag ibland i vanliga fall också, men nu snarkar jag tydligen extremt...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Köpte några nya böcker nu senast när vi var i Sverige och kom hem med några böcker om flodhästar. En av böckerna innehöll en krokodil...
2
Svar
22
· Visningar
2 614
Senast: gulan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har följt detta barnforum med stort intresse under en lång tid men detta är mitt första inlägg - då jag först nu känner mig lite...
Svar
11
· Visningar
2 124
Senast: fotis
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag har hört att om man blir förkyld när man är såhär i slutet av graviditeten , har man svårare att bli frisk. Kan det stämma ? Är i...
Svar
12
· Visningar
4 985
Senast: caramel
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är det bekräftat. Den stackarn har inte bara blivit födoämnesallergiker utan är ochså pälsdjursallergiker. Så nu måste vi...
Svar
13
· Visningar
1 441
Senast: Djurjouren
·
  • Låst
Övr. Barn I lordags hamtade jag Em som tillbringat en vecka hos vara slaktingar. De har 1000 ha av paradis; skog, angsmark och strandtomt. De har...
Svar
10
· Visningar
1 753
Senast: slice
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag verkar ha hamnat i nån sorts för tidig 30-årskris och funderar över barn varje dag nu.. En av mina funderingar rör hur olika jag och...
Svar
17
· Visningar
1 349
Senast: CillaW
·
L
  • Låst
Övr. Barn Vi har bestämt att vi ska köpa en begagnad vagn till pyret som kommer i februari. Men frågan är bara VILKEN vagn man ska ha. !! Vi är...
Svar
17
· Visningar
5 189
Senast: Enya
·
H
  • Låst
Övr. Barn Vilket datum kommer föräldrapenningen ? Har nämligen börjat tagit ut och undrar när den kommer..
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Enya
·
K
  • Låst
Övr. Barn Snälla jag kokade över här i somras, händer inte så ofta och jag är i vanliga fall en väldigt lugn och sansad person, som inte alltid...
2
Svar
35
· Visningar
2 801
Senast: Raderad medlem 6459
·
H
  • Låst
Övr. Barn Sammandragningar? Hm.. ibland drar det ihop sig & blir jätte hårt i nedre delen av magen, livmodern? Läste att det är vanligt att...
2
Svar
25
· Visningar
7 609
Senast: paradiset
·
E
  • Låst
Övr. Barn Till alla er som har en liten bebis :love: och ammar: Hur lång tid brukar det gå mellan era amningar? Min son har ätit varannan timme...
Svar
15
· Visningar
4 017
Senast: Mysaan
·
I
  • Låst
Övr. Barn :cry: Råd önskas :bump: Har en familj på 3 barn, den äldsta,13 år, rider och har egen häst, som även jag kan rida. Mellan barnet 9...
Svar
7
· Visningar
1 409
·
Å
  • Låst
Övr. Barn En diskussion uppkom under lunchen och ämnet var: Om man är gravid med tvillingar hur kan man då se om det är enäggstvillingar eller...
Svar
9
· Visningar
1 872
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som jobbar med hästar - när gick ni innan förlossning? Så vitt jag förstått är det vanliga att man går två månader innan...
Svar
3
· Visningar
1 099
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Jag är ganska ny på buke och har inte särskilt stor vana i att skriva trådar så ni får ursäkta om detta inlägg är lite luddigt och/eller...
Svar
4
· Visningar
2 884
Senast: Z3:an
·
B
  • Låst
Övr. Barn Tyvärr har jag blivit rädd för att jag blivit gravid. Har köpt ett test för att kolla. :( Men på detta står det att man ska ta det...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: borta
·
  • Låst
Övr. Barn Var ute och letade efter svenska barnböcker nu när vi var i Sverige senast. Barnet är drygt 3 år och de böcker som fanns i butiken var...
Svar
5
· Visningar
2 158
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama