Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Jag har två frågor! 1. Jag är gravid! :banana: Ska till gyn, men inte förrän om två veckor och är jättenyfiken på hur långt jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 240
Senast: Timsetim
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hade jätte ont i magen inatt, kunde inte ligga på rygg. Gjorde svin ont, va som en blandning av magknip och gasig i magen. Kunde...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: ameo
·
V
  • Låst
Övr. Barn Börjar närma sig BF nu, och jag börjar få lite smått panik över att bebisen inte har någon säng. Har tittat på spjälsängar, och blir...
2
Svar
32
· Visningar
5 099
Senast: åke
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Skulle vilja ha lite tipps på bra mat man kan laga till mig och min dotter som är 20 månader.... Fantasin börjar tryta.... :angel:
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Har är "nybliven gravid" och är i v 8-10 typ. Jag har sedan jag fick redan på att jag ska ha bebbis gått ner 9 kg. detta sedan 1/8...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: elbereth
·
I
  • Låst
Övr. Barn När vet man att det är läge att skaffa barn? jag vill skaffa barn nu men min sambo vill inte ännu .
Svar
16
· Visningar
1 187
Senast: Kajo
·
H
  • Låst
Övr. Barn Va hos BM idag på vanlig koll, tog mammsen med mej. Mina värden va inge bra alls :( Blodtrycket låg på 140/100. Hade äggvita i urinen...
Svar
11
· Visningar
2 408
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn När jag läste det här så började jag fundera på om detta skulle kunna inträffa på fler förskolor i landet...
2
Svar
34
· Visningar
3 297
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar vi närma oss augusti månad och dom flesta har väl stökat klart med semstrar, husrenoveringar och fölningar :D Ska vi ta...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 014
·
  • Låst
Övr. Barn Som det känns just nu idag så kommer varken jag eller sambon vilja skaffa barn efter ha umgåtts med en barnfamilj i ett dygn. Jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 588
Senast: MissX
·
  • Låst
Övr. Barn Orkanen gudrun var ju i början av året... Nu börjar det poppa upp nyblivna föräldrar och nyutkommna ungar som svampar om hösten (nu)...
Svar
11
· Visningar
1 087
Senast: Iaraphel
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min drygt niomånaders bebis "envisas" med att vakna flera gånger varje natt, varav två till fyra gånger för att suga bröstmjölk. Hon...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Petronilla
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min son är nu 2,5 år och går på dagis.. jättebra dagis på alla sätt men jag blir så stressad av alla saker man ska komma ihåg.. Man ska...
2
Svar
24
· Visningar
2 334
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Övr. Barn Har funderat lite över om den nya cykelhjälmslagen har haft någon som helst effekt?? Tycker att var och varannan unge cyklar utan hjälm...
2
Svar
22
· Visningar
2 170
Senast: kakelfrugan
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vad bör man veta om den? Alla frågar mig om jag är nervös, då säger jag att jag försöker att inte tänka så mycket på den För då blir...
Svar
9
· Visningar
1 012
·
S
  • Låst
Övr. Barn .....har min pojkvän kommit me förslaget om att skaffa barn....jag vet at det kanske är lite dumt när jag är arbetslös.men jag har tänkt...
Svar
6
· Visningar
882
Senast: jerseyko
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag känner att jag håller på att bli galen, har ju gått upp väldigt mycket i vikt om man jämför med de flesta av Er andra här inne! Idag...
2
Svar
23
· Visningar
2 349
Senast: Daydream
·
D
  • Låst
Övr. Barn Min son ska på sin första utflykt med skolan imorgon. Har ni några tips på särskild bra "utflyktsmat" eller andra tips inför detta...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Jarrah
·
D
  • Låst
Övr. Barn Ett par nyfikna frågor - svär era barn? Om så är fallet - tillåter ni dem att svära? Är några svordomar isf värre än andra? vad är...
2
Svar
25
· Visningar
2 158
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om magen känns spänd precis i början av en graviditet?? Mikn buk är superspänd (undrar eftersom mensen är lite konstig, äter...
Svar
5
· Visningar
1 118
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Sytråden del 4
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur