Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vad vet ni om hans avkommor? Att det blir fina föl verkar ju vara uppenbart :D Men vad vet man om temperamanetet? :confused...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: Donauschwalbe
·
S
Avel Eftersom jag absolut inte lyckas med att få tag i informationen på internet. :crazy: Hoppas jag att ni skulle kunna berätta lite om...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 874
Senast: Sherry
·
M
Avel Hej Jag funderar på att betäcka mitt sto med Bocelli till våren. Tycker att det verkar vara en fin hingst som skulle passa mitt sto...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Donauschwalbe
·
Avel vet inte om det är riktigt rätt forum här, men det blir nog bra. en bekant till mig har ett sto som fölade i april i år. stoet har...
Svar
14
· Visningar
1 333
Senast: jos
·
C
Avel Hästen är ett Halvblodssto med Fullblod på pappans sida.. e: Columbus xx ue: Ceylon, hon är 13år och har dragit på sig en långdragen...
Svar
19
· Visningar
1 286
Senast: Colombia_Girl
·
Avel Var kan jag hitta info om följande hästar: Nathan 351 507004788 och Hauptstutbuch Joana 334 347307389. Funderar på om de finns i Danmark...
2
Svar
21
· Visningar
2 297
Senast: Görel
·
M
Avel Jag har köpt en valack som är efter knabstrupper hingsten Conneti Lynghöj vilken i sin tur är efter oldenburgaren Aleksander. 1984 red...
Svar
7
· Visningar
1 387
Senast: belize
·
S
Avel Jag funderar på att betäcka mitt d-ponny sto till våren, och hade först tänkt att välja en d-ponny hingst till henne. Men nu har jag...
Svar
11
· Visningar
2 729
Senast: San Q
·
Avel Har en fråga. Är det sant att fjordingar och Araber har en kota mindre i ryggen och det e därför de har kortare ryggar? Utgör då...
Svar
15
· Visningar
1 976
Senast: Mabuse
·
H
Avel Vad skulle ni säga att denna ponny har för färg? Min gissning är silvermusblack, vad tror ni...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Halloy
·
Avel Hej! Förra sommaren betäckte vi vårt arabsto. Efter 40 dagar så kom veterinären o tog ett blodprov för att kolla om hon hade blivit...
2
Svar
26
· Visningar
5 358
Senast: ghost
·
Avel Börjat fundera på om jag ska ta ett föl till efter min travare, har ett olyckshändelseföl efter henne som blev helt perfekt :D Trevlig...
Svar
9
· Visningar
1 252
Senast: pastejja
·
Avel Är lite nyfiken på vad det finns för ur aveln sett framstående ponnyston. Är det tex så att det finns vissa stuterier som satsat mycket...
2
Svar
23
· Visningar
2 130
Senast: peråke
·
Avel Jag har nu chipsmärkt och gjort en id-kontroll med konturdiagram den lilla. Skulle precis slänga det på brevlådan när jag blev lite...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Gimmick
·
Avel Fick syn på en annons i helgen på ett 3-årssto efter Kardell 577 (e: Jovial, född på 70-talet). Enligt hingstkalendern blev han...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: kem
·
G
Avel Finns det någon hemsida till någon i Sverige som har Kaspiska ponnyer????
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: Lorelie
·
R
Avel Finns det någon som kan förklara det här med avkommepoäng, jag vet att det är basserat på avkomman prestation,men hur ser...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: RebeckaKihlberg
·
Avel Efter att ju nu i helgen sett mängder av unga hopphästar så reflekterara jag över en sak, vi måste ha hoppbetygen mer uppdelade alltså...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: gylle
·
Avel Avkommor efter Roderik? Nån som vet hur hans avkommer brukar blir? Vi har fått en i år så det skulle vara kul att få veta? Lina :cool:
2
Svar
25
· Visningar
3 449
Senast: Lundby_love
·
Avel Jag har förstått att stona kan få kraftiga reaktioner av abortvirusvaccineringen. Jag har också läst att vaccinet inte är så effektivt...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: neywaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Sytråden del 4
  • B12brist?

Hund, Katt, Andra Djur