Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag menar när kan de registreras i ASVH som halvblod? Jag tillbringade många år på en ridskola/stuteri där jag började rida. Min mentor...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 249
Avel Jag vill gärna veta mer om Carland. Det måste finnas någon mer än jag som har en avkomma till honom. Här på Buke. Hur är era Carland-föl?
2
Svar
28
· Visningar
5 327
Senast: Lintrollet
·
Avel Är det någon som vet om man kan hitta tävlingsresultat i hoppning från 1995-99 på nätet någonstans? Finns ridsports poänglistor...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: Dagolina
·
Avel Har ett NF sto som jag funderar på att betäcka i år, är det några prisskillnader på om man tar en NF hingst el Ridponny hingst? vad...
Svar
7
· Visningar
1 573
Senast: Albertina
·
Avel Jag har suttit och "forskat" om min hästs familj. Hennes mammas moster och hennes pappas mormor är samma häst. Räknas det som inavel...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: kryddelydd
·
Avel Vi har fått hem ett avelssto som ska sättas igång, vars föl blev avvant för några veckor sedan. Men jag är lite orolig för all mjölk...
Svar
12
· Visningar
5 873
Senast: tabac
·
Avel hej! jag har ett sto efter junker ue, magini som jag vill ta föl på frågan är bara vilken hingst? stoet är ca 1,68, väldigt lång och...
Svar
0
· Visningar
812
Senast: Slauncha
·
Avel Vårt sto med föl har börjat sova åtskillda på natten och går ihop på dagen. Hon har fortfarande iom detta rätt mycket mjölk. Iom...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Fenestra
·
  • Låst
Avel Fortsättning om allt kring våra föl födda 2012. Länk till del 1: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1133920
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
242 904
Senast: Görel
·
Avel Behöver hjälp med val av ridponnyhingst till följande sto: Maxad C , tysk ridponny och är visad och godkänd i Sverige. Ädel och...
Svar
6
· Visningar
1 500
Avel Hej! Kanske ni som vet kolla detta sto, var hon berättigad Elit eller A? Stoet är död men jag fick höra att hon kan tilldelas Elit...
Svar
12
· Visningar
1 666
Senast: Charlottee
·
J
Avel Finns det någon som vet något om fullblodshingsten Steves Friend xx? Vet när han föddes och kom till Sverige men hur länge var han...
Svar
19
· Visningar
3 765
Senast: rebeckasff
·
Avel Ligger denna tråd fel, så ber jag om ursäkt. Chansar med att lägga den under avel. Mitt sto är dräktig och ska föla i juni. Efter...
Svar
17
· Visningar
3 170
Senast: ancan
·
Avel Hej kära Bukefalos experter! :) Eftersom ni brukar vara så duktiga tänkte jag ställa en liten fråga som jag grubblat på länge...
Svar
5
· Visningar
1 453
Avel och fortfarande göra en hingst eller ett sto intressanta? Samt framförallt ha något avelsvärde överhuvudtaget? Jag tänker på de...
Svar
11
· Visningar
1 572
·
Avel Jag kommer att i helgen få hem 12:a han är 8 månader och precis avvand. Mamman är nu såld och när nya ägarna hämtar stoet så lämnar de...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 522
·
Avel Nyfiken hur det ser ut för andra och hur storleken ser ut i olika åldar. Hur stora är era ungdomar idag o hur gamla är de samt hur...
Svar
16
· Visningar
2 088
Avel Nej jag vill inte ha några diskutioner att vara eller icke vara i den här tråden. Vill inte ha något tjafs alls utan söker bara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
39 873
Avel Åt vilket håll tror ni hoppaveln går?Hur ser den moderna hopphästen om 20 år?Går vi mot tyngre hästar med stor kapacitet eller lättare...
Svar
0
· Visningar
800
Senast: Karoliten
·
Avel Ha googlat som e tok och försökt hitta info om denna hingst . Men hittar bara när han va född och lite små info . Så är det någon...
Svar
10
· Visningar
1 229
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka