Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vårt sto med föl har börjat sova åtskillda på natten och går ihop på dagen. Hon har fortfarande iom detta rätt mycket mjölk. Iom...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Fenestra
·
  • Låst
Avel Fortsättning om allt kring våra föl födda 2012. Länk till del 1: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1133920
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
242 589
Senast: Görel
·
Avel Behöver hjälp med val av ridponnyhingst till följande sto: Maxad C , tysk ridponny och är visad och godkänd i Sverige. Ädel och...
Svar
6
· Visningar
1 494
Avel Hej! Kanske ni som vet kolla detta sto, var hon berättigad Elit eller A? Stoet är död men jag fick höra att hon kan tilldelas Elit...
Svar
12
· Visningar
1 657
Senast: Charlottee
·
J
Avel Finns det någon som vet något om fullblodshingsten Steves Friend xx? Vet när han föddes och kom till Sverige men hur länge var han...
Svar
19
· Visningar
3 755
Senast: rebeckasff
·
Avel Ligger denna tråd fel, så ber jag om ursäkt. Chansar med att lägga den under avel. Mitt sto är dräktig och ska föla i juni. Efter...
Svar
17
· Visningar
3 146
Senast: ancan
·
Avel Hej kära Bukefalos experter! :) Eftersom ni brukar vara så duktiga tänkte jag ställa en liten fråga som jag grubblat på länge...
Svar
5
· Visningar
1 444
Avel och fortfarande göra en hingst eller ett sto intressanta? Samt framförallt ha något avelsvärde överhuvudtaget? Jag tänker på de...
Svar
11
· Visningar
1 568
Senast: Fenestra
·
Avel Jag kommer att i helgen få hem 12:a han är 8 månader och precis avvand. Mamman är nu såld och när nya ägarna hämtar stoet så lämnar de...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 507
Senast: Fenestra
·
Avel Nyfiken hur det ser ut för andra och hur storleken ser ut i olika åldar. Hur stora är era ungdomar idag o hur gamla är de samt hur...
Svar
16
· Visningar
2 082
Avel Nej jag vill inte ha några diskutioner att vara eller icke vara i den här tråden. Vill inte ha något tjafs alls utan söker bara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
39 801
Avel Åt vilket håll tror ni hoppaveln går?Hur ser den moderna hopphästen om 20 år?Går vi mot tyngre hästar med stor kapacitet eller lättare...
Svar
0
· Visningar
797
Senast: Karoliten
·
Avel Ha googlat som e tok och försökt hitta info om denna hingst . Men hittar bara när han va född och lite små info . Så är det någon...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: KickiH
·
Avel Om jag vill får jag betäcka ett sto som heter aniola(F.2) efter anart-pascal. Är det nåt? Isåfall ska jag behålla avkomman till den är...
Svar
8
· Visningar
1 958
Senast: Opra
·
Avel Hej alla Bukefalosar! Har bestämt mig för att betäcka mitt underbara sto, men jag har ingen aning om med vilken hingst!?!?!? Hon...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: ElleJL
·
Avel Går i tankarna om att skaffa en påläggskalv om något år och har lite funderingar på det här med att "låna mage" på ett sto och få en...
Svar
6
· Visningar
2 741
Senast: Gazque
·
Avel En rådfrågning till alla som är duktiga på stam. Känns ovan kombination som en attraktiv kombo? Stoet är enormt rörlig och har en...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Angel
·
Avel Visste inte alls var jag skulle placera tråden, men jag gissar att ni som är aktiva här antagligen kan hjälpa mig lite med mitt...
Svar
5
· Visningar
1 675
Senast: Adlitam
·
Avel Hej, någon som är bra på raser och blodstyper som kan kanske titta på lite bilder på min häst och ge lite gissningar på vad hon kan...
Svar
14
· Visningar
1 734
Senast: alenchik
·
Avel Med risk för att bli dumförklarad så kan jag inte lista ut vilken hästras en häst på min ridskola har. Hon är imp. Tyskland och e. Lapaz...
Svar
9
· Visningar
2 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp