Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel hej! undrar hur stor chans är det att en import från island får eksem? när isåfall kommer det första sommaren? eller tar det ett tag...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Imladris
·
X
Avel vad ovan är bäst när det gäller första betäckning på ett sto?
Svar
10
· Visningar
1 566
Senast: Fredag
·
S
Avel Kompisen sitter och planerar att betäcka sitt shettisto till våren/sommaren. Vi letar för fullt efter en passande hingst, mest på nätet...
Svar
10
· Visningar
1 279
Senast: squirlett
·
F
Avel Jag börjar känna mig ensam som knabstrupperägare i Stockholmsområdet. De aktiviteter som ordnas av SKF är uteslutande förlagda i...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Kalinka
·
Avel Vet ngn vad det kostar att betäcka med honom? Undrar för övrigt oxå om ngn vet vart man hittar godkända kallblodshingstar...helst med...
Svar
16
· Visningar
2 254
Avel Om jag skulle betäckt mitt xx-sto med honom i fjol skulle årets föl ha varit tvunget att registrerats i SAAF och då blivit B-reggad pga...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: athena
·
T
Avel För ca en månad sen var jag på hästak i tingsryd och köpte en importerad häst från belgien. Ett halvblod då... i beligen säger dom...
Svar
6
· Visningar
4 635
Senast: Tina_86
·
Avel Såg i hingstförteckningen att en hingst efter Manfield ska visas. Vad är det för hingst? Stam?
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Splittan
·
G
Avel med quarterhingst. Vad tror ni om det?
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: monke
·
R
Avel Hur sent är det att betäcka ett sto som aldrig har haft föl förut? Endel säger ju 13 år medans endels äger att om stoet tillåter sig att...
Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: emindy
·
A
Avel e det nån som har nån bild på någon sådan? här e en bild på farrek, kom från cirkus olympia i sverige...
Svar
11
· Visningar
912
Senast: Violate
·
K
Avel Vill ha förslag på hingst med hoppstam, 9-10 på galopp, hög ridbarhet, bra sadelläge, lugnt temprament och inte för kort kors. Flyinge...
Svar
19
· Visningar
2 553
Senast: Domaren
·
R
Avel Står inte han kvar på Brantshammar?
Svar
12
· Visningar
1 561
Senast: fio
·
O
Avel finns det någon hemsida för halvblods hingstar/valacker och ston? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Hästbiten
·
E
Avel har sett i flera annonser att det säljs betäckta 2åringar. jag bara undrar om det verkligen är så klokt? Tog upp detta med vår tränare...
Svar
13
· Visningar
1 695
Senast: Dalakhay
·
F
Avel Upptäckte för ett par dagar sedan att jag inte längre såg eller kände fölet i magen! Upptäckte igår kväll (jag vet, rena Sherlock...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Bia
·
G
Avel Hur stora är eller har era halvblodsfölisar varit vid denna ålder? Det är också intressant om ni räknar med att de ska bli små, normala...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: selmaH
·
M
Avel hej! visste inte vart jag skulle lägga denna tråd men provar här! någon som vet vad islänska namnet KUBBUR betyder? har letat lite...
Svar
1
· Visningar
1 207
Senast: Betsy
·
Avel Undrar vilka erfarenheter ni har med att betäcka halvblodssto med fullblodshingst? xx alltså. Vilken hingst har ni använt, och hur var...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Ernst
·
Avel Vi säger att en hingst har ett inslag av en otillåten ras men är till största delen halvblod. Hingsten är så pass bra att den...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka