Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är så sjukt trött. På nivån somna klockan 17 och sova till nästa morgon-trött. Om jag ser till att hålla mig vaken så funkar det...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 516
Juridik & Ekonomi Jag kommer vara i England under 6 månader snart och jag kommer hyra ut min lägenhet i andrahand till min bästa kompis (redan godkänt och...
2
Svar
22
· Visningar
1 717
Senast: Aliche
·
Samhälle Visst är det bra att 500 bensinmackar ute i glesbygd får stänga ner från och med år 2022. För dom har inte råd att investera 2milj kr på...
2
Svar
31
· Visningar
2 333
Senast: VLMF
·
Hemmet Någon som sitter på ett bra tips hur man kan få dessa fritöselement rena? Just ju sprayas de med alkaliskt rengöringsmedel och sen...
Svar
17
· Visningar
2 226
Senast: Lumos_Nox
·
IT & mobiler Suttit här och felsökt och felsökt på varför det inte blir någon bild. Dubbelkollat i datorn om jag måste ändra så att bilden dupliceras...
2
Svar
20
· Visningar
1 378
Hemmet Nu ska vi alldeles strax flytta till en annan lägenhet, men nu när jag städade märkte jag att tippskyddet på spisen inte fungerade. Även...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Linn-Nora
·
Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 130
Senast: _Taggis_
·
Kläder & Bli fin Jag åker till England i 5 månader i April och kommer jobba en del utomhus så är på jakt efter en riktigt bra regnjacka eftetsom det...
Svar
11
· Visningar
1 279
Senast: em-pirre
·
Hemmet Hittade billiga kokhöns i affären. Vanligen kokar jag dem med lök, morot och ett par torkade lime. Häller eventuellt i kokosmjölk eller...
Svar
14
· Visningar
1 913
Senast: Ramona
·
  • Låst
Kultur Dags för ny tråd! U.S.U.R.A. - Open Your Mind
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
112 760
Senast: Asko
·
Samhälle Läste ett reportage på SVTs hemsida där biblioteken och medborgarkontoren få många arbetssökande efter att kontoret för AF har lagts ner...
2
Svar
23
· Visningar
1 943
Senast: tanten
·
Fordon Jag behöver beställa ett nytt körkort, hur lång tid tar det att få det? Tänkte gå och fota mig på måndag förmiddag och posta brevet till...
2
Svar
29
· Visningar
2 567
Senast: BernT
·
Relationer Anonymt nick pga känsligt! Hej! Jag har en tuff situation som jag skulle behöva stöd i! För att sammanfatta så kort jag kan (det blev...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 067
Senast: lizzie
·
Hemmet Snart är det slut med bra soppåsar som man kan köpa i affären och använda. Alltså vanliga fina plastpåsar som eldas till energi efter...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 061
Senast: Liten
·
Relationer Kanske en larvig dag för många och ngt som handeln skapat för att tjäna pengar, men jag tycker det är mysigt med dagar som man kan göra...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 669
Fordon Med två barn som sitter i bakåtvända bilstolar är det rätt fullt i bilen. Och det händer att vi även skulle behöva ha plats för fler...
Svar
18
· Visningar
3 135
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Hur vet man egentligen om man har Coronaviruset eller om det bara är en vanlig sketen förkylning? Var o varannan människa går omkring...
Svar
17
· Visningar
1 814
Senast: Gräv
·
Fordon Jag läste denna artikel och den här krönikan lägger ju fram alla mina tankar om denna oförklarliga SUV-trend som adopterades från det...
17 18 19
Svar
376
· Visningar
20 587
Senast: yennork
·
Relationer Jag var ute och festade med en kompis och fick ögonkontakt med en man på krogen. Vi började prata och flörta och jag följde med honom...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
32 263
Juridik & Ekonomi Jag fortsätter mina hönsmamma-frågor kring dotterns resa till Australien. Vi kommer att betala hennes reseförsäkring och vill ha den...
Svar
10
· Visningar
845
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp