Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre När klockan är 6.45 PM EST, vad är den här då? De är vad jag förstår GMT - 4, och vi är GMT + 2? Alltså borde det bli 6.45 + 6 timmar...
Svar
2
· Visningar
815
Äldre Ja nu tar min äldsta studenten om en månad och ska jobba ett år. I sommar har hon fått jobb och kommer troligen att jobba heltid. Hon...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 753
Senast: starcraft
·
Äldre Bara en liten "koll"; Har letat ett tag efter en typ av tröja, där den sitter åt runt midja och "kroppen," men där ärmarna är större och...
Svar
4
· Visningar
1 205
Senast: LovingLife
·
Äldre Om bl a vilda hästar i Rumänien som stjäls från naturreservat för att hamna i köttindustrin.
Svar
0
· Visningar
586
Senast: vallhund
·
Äldre LÒréal hade en superbra sminkborttagning tidigare, i tuber som var svarta. Gelform och var så milda att man kunde använda dem i hela...
Svar
9
· Visningar
1 609
Senast: Mineur
·
Äldre Vad ser (hör) ni för skillnader i hur män och kvinnor använder språket? Hur är det i olika åldrar, är skillnaden större/mindre i...
Svar
3
· Visningar
1 497
Senast: zoller
·
Äldre Ny man - nya behov ;) Vi söker en bil som: Har plats för 6 personer (2 vuxna och 4 barn, nu i åldrar mellan 4 och 8 år) Helst...
2
Svar
33
· Visningar
9 084
Senast: boccia
·
Svar
0
· Visningar
708
Senast: sassiball
·
Äldre Ni som har läst mina tidigare trådar vet att jag har en lång historik av självskadande, vilket medför repiga och ärriga underarmar. Det...
Svar
15
· Visningar
2 690
Senast: hitorine
·
Äldre Behöver någon att bolla tankar med. Någon här som vart iväg som Au pair? Jag har tänkt bege mig till USA till hösten som au pair...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 364
Senast: SweetBriar
·
Äldre Igår när jag körde tvättmaskinen hemma och den gått någon timme, så kommer jag in i badrummet och ser hur det "sprakar" under den! Det...
Svar
11
· Visningar
1 611
Senast: trofé
·
Äldre Måste älta lite igen... Hur jobbigt är det att pendla 4 mil enkel resa? Väg 272, ifall någon undrar. Är det galet att köpa en liten...
2
Svar
37
· Visningar
4 796
Senast: KungTulle
·
Äldre Det är en låt som jag lyssnat jättemycket på men inte alls kommer ihåg varesig hur den går eller vad som sjungs :o På spotify var...
2
Svar
20
· Visningar
2 892
Senast: Modest
·
Äldre Vilken bikiniöverdel sitter bäst om man har en liten byst?
Svar
3
· Visningar
926
Senast: whalan
·
Äldre Jag vill få reda på taxeringsvärdet på en fastighet nära mig, jag vill köpa den nämligen. ;) För att kunna resonera med ägaren vill...
Svar
17
· Visningar
56 634
Senast: tanten
·
Äldre Huuu... Nog för att man är van vid stora bränder i krokarna när man bor i södra kalifornien, men den här gången är det lite väl nära...
2
Svar
30
· Visningar
4 248
Senast: lizan
·
Äldre Känner att detta kan vara årets konstigaste trådstart, men vad fasen ;) Ni vet såna där tofflor som finns till barn - i tyg, stoppade...
Svar
7
· Visningar
6 568
Senast: DeadSerious
·
Äldre Ja, jag tillhör kategorin som ratar musik på mobilen så det är inget jag vill ha som förslag :P. Min förra gick sönder och jag var så...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Tjôta
·
Äldre Vad för slags godis (annat än riven choklad/chokladlinser) kan passa på en gräddtårta? Jag tänker gelehallon, hallonbåtar, lakritsbåtar...
Svar
11
· Visningar
1 724
Senast: susanne
·
Äldre Några tips för den som varit på IDOL tidigare kanske Alla tips välkomna!! Börjar bli lite nervös faktiskt!
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: _FiA_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp