Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har kastat ut min hallmatta nu, men vad ska jag ha istället? Hallen: Hallen är som ni ser gul med bruna och...
Svar
12
· Visningar
3 466
Senast: Derivata
·
Hemmet ...som jag och sambon är lite intresserade av! Problemet är att detta inte finns ute på någon till-salu-lista, men har stått tomt länge...
2
Svar
33
· Visningar
5 384
Senast: Armani__
·
Hemmet Okej, litet dilemma.... det bästa vore att få bort det översta lagret med golv innan vi lägger in laminatgolvet för annars blir golvet...
Svar
3
· Visningar
2 783
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Är det någon som ångat bort tapet? Vi har sju lager tapet i sovrummet och det kommer bli ett drygt jobb att få bort allt :( Jag har...
Svar
7
· Visningar
6 037
Senast: bubbel
·
Hemmet till höstkrans (göra själv) att hänga på ytterdörren:)
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: movi
·
Hemmet :angel: Jag och min pojkvän har bott i vår lägenhet i över ett halvår nu och ännu inte fixat någon hemförsäkring. Men nu måste vi göra...
2
Svar
25
· Visningar
2 802
Senast: Calazirya
·
Hemmet Hur ser era väggar ut? Tapetserat eller målat? Fondväggar? Bildbomba mig! Jag har aldrig tidigare varit i "tapetväljarsituationen"...
2
Svar
34
· Visningar
6 928
Senast: Sirisiri
·
Hemmet Vill ha en fin skylt att sätta upp på dörren. Med mitt och sambons namn eller något liknande. Finns det någon internetsida där man...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: movi
·
Hemmet Har en tv-bänk, ett vitrinskåp och en cd-pelare i mörkbrun träfanér, från Ikea, som jag vill ha lite ljusare. Går det att lasera...
Svar
4
· Visningar
7 367
Senast: vindvissla
·
Hemmet I dag har jag killen vart och kollat på hus för vi trivs verkligen inte i lägenhet, Men vad ska man tänka på för kostnader med att bo...
2
Svar
32
· Visningar
2 489
Hemmet Ja så fram med det, vad har ni för säng (madrasser)? Vad kostade kalaset och är ni nöjda? Står inför sängköp, har Ikea och längtar...
2
Svar
29
· Visningar
9 910
Senast: MittNyaJag
·
Hemmet Vad är det för tapeter man 'ska' ha? Jag tänkte de billigaste möjliga som inte är mönsteranpassade, låter bra för mig, som dock...
Svar
8
· Visningar
1 386
Senast: Sar
·
Hemmet Avrinningen i handfatet blir bara sämre och sämre, och nu har jag vart ner i silen och joxat bort hår och skit med pincett och hällt i...
Svar
7
· Visningar
2 428
Senast: Tjôta
·
Hemmet Vad är det för skillnad på en resårbotten och resårmadrass? Jag ska köpa ny säng och har tänkt mig att köpa en resårbotten el madrass...
Svar
7
· Visningar
37 131
Senast: aemaria
·
Hemmet Jag ska renovera mitt badrum och funderar nu på vad jag ska ha på väggar och golv. Jag kan se både för- och nackdelar med både kakel och...
Svar
11
· Visningar
13 529
Senast: Derivata
·
Hemmet Tänkte att ni nog vet detta bättre än ÄU;) Har köpt en matgrupp i ek på auktion, jättefin, men jag vill ha den vit, helst...
Svar
6
· Visningar
7 374
Senast: springsten
·
Hemmet Nu äntligen har vi fått upp tapeterna i det som blir barnens rum. Det ska bli SÅ roligt att få inreda rummet:bump::love: De...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Sar
·
O
Hemmet Har en (inte särskilt stor men -ack- så- synlig- där- mitt- på- golvet) svart fläck på ett parkettgolv (:crazy:). Har ni några...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: OhNoez
·
Hemmet Finns det över huvud taget? :crazy: Jag har letat en del nu utan resultat (jag har visserligen hittat en ganska okej tapet, men jag vet...
Svar
9
· Visningar
16 941
Senast: nexxa
·
Hemmet min mamma har snöat in på allt som har med solar etc att göra, och har massa solar och månar i guld som prydnad på väggarna, och har...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka