Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det bängligt installera timer? Det är ju jobbigt komma ihåg att stänga av belysningen framför allt. Någon som testat lampor som...
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Ja tell me! Hur julpyntar ni?
Svar
13
· Visningar
1 802
Senast: Beemergirl
·
Hemmet Måste man köpa hos färghandlaren? Eko, Biltemas, Harald Nyborg och liknande varuhus färgsotiment, duger det? Tänker främst på vårt...
Svar
7
· Visningar
1 521
Senast: LinnK
·
Hemmet Jag har precis fått mitt kök ommålat. Vitt blev det, och nu är skåpluckorna på omlackering och dessa ska få nya knoppar när de anländer...
Svar
7
· Visningar
2 550
Senast: lady_vip
·
Hemmet Har ju nu äntligen gjort om i sovrummet, men det är inte helt klart än; smågrejer kvar. På fondväggen ska det inte hängas nåt eller...
Svar
5
· Visningar
2 128
Senast: Sar
·
S
Hemmet Vad behöver man när man flyttar hemifrån? Gör en lista på allt från soffa, säng till köksprylar
2
Svar
21
· Visningar
5 783
Senast: Maltise
·
Hemmet VAR hittar man såna? Vita kulor borde väl ändå vara modernt nu? :confused: Jag har letat som en tok, men inte hittat några! Eller jo...
2
Svar
25
· Visningar
10 688
Senast: darkblonde
·
Hemmet Jag letar efter en snygg (naturligtvis...) svart tapet till mitt vardagsrum. Helst lite medaljong-aktig. Iaf inga cirklar och konstiga...
Svar
4
· Visningar
2 309
Senast: Ia*
·
R
Hemmet Var kan man köpa lite snyggare galgar? Har kollat IKEA och Indiska, sen fick jag totalt hjärnsläpp. Håller på att rensa ur garderoben...
Svar
2
· Visningar
2 501
Senast: eyz
·
Hemmet Snart är det dags igen och i år tänkte jag vara ute i tid. I sista minuten står jag annars med någon ljustake som inte funkar och det...
Svar
11
· Visningar
1 241
Senast: Draumsyn
·
Hemmet Ja vad har ni för ngt? Känns som om jag saknar en massa. :angel:
Svar
8
· Visningar
1 866
Senast: Luff
·
Hemmet Jag fick till det ordentligt igår när jag pysslade lite. Tog mitt vita fat jag fick för ett par år sedan i studentpresent. Lade lite...
2
Svar
31
· Visningar
2 896
Senast: Murphy
·
Hemmet Vad kan det bero på? Jag har prövat att lufta alla våra (tre) element, men det kommer vatten direkt så jag antar att problemet inte...
Svar
6
· Visningar
1 612
Senast: cherie
·
Hemmet Dottern vill ta bort sina garderobsdörrar,hon tycker dom är fula.. Och det är inga problem egentligen,för planer finns på att lägga...
Svar
4
· Visningar
3 036
Senast: MittNyaJag
·
Hemmet Hallå alla bukare. Jag har letat ett tag efter ett svart dusch drapperi men hittar inget bara mönstrade. Ngn som har något tips vart...
Svar
8
· Visningar
1 400
Senast: Laizita
·
Hemmet Har ända sedan vi flyttade in retat mig lite på den min mystiska "halvvägg" (ja, det heter säkert något helt annat ;)) och inte riktigt...
Svar
13
· Visningar
1 662
Senast: Raggsocka
·
Hemmet Min lägenhet (1a med kök på 36kvm) är otroligt mörk. Jag skulle behöva en lampa i hallen, mer belysning i rummet och kanske något mer...
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: Prosit
·
Hemmet Pratade om sängkläder i en annan tråd... :o :angel: Och kom då på att jag har ett påslakanset i flanell som börjar bli slitet. Det är...
Svar
12
· Visningar
1 985
Senast: Lottch
·
S
Hemmet Om en månad flyttar jag, så det är väl dags att börja se sig om efter en soffa :) Men jag vet inte alls vad jag vill ha för någon...
Svar
18
· Visningar
8 352
Hemmet en kompis håller på å rusta sitt badrum och ska ha våtrumstapet på golv å väggar. bläddrade lite i katalogen med prover och det slog mig...
Svar
18
· Visningar
12 492
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka