Vita julgranskulor?

Sv: Vita julgranskulor?

KL

Jag har hittat vita julgranskulor på Blomsterlandet! :D Så nu är jag glad :) Fast det blir nog inte en vit och silvrig gran, utan vit och röd med vitt glitter. Tror jag.

Japp, en grön plastgran. Hade gärna haft en äkta men då jag gärna vill ta in granen typ första advent så blir det lite svårt... :angel: :D

:D Ja, i alla fall om du inte sprayar den med superstark hårspray för att försöka hålla barren på plats.

Ingen aning. Jag tror att det gör det, men den lär ju bli så hård att barren ramlar om man råkar komma åt dem (typ som när man går ut med blött hår på vintern och får istappar i håret och stråna går av om man har otur). Å andra sidan kanske den inte håller sig grön så länge, utan blir gul men har barren kvar? Det är nog inte värt att prova.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 896
Senast: cassiopeja
·
Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 730
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2