Vad har ni på köksbordet?

Sv: Vad har ni på köksbordet?

Två ljusstakar och tallriksunderlägg. Vågar inte ha för mycket på bordet då våra katter nyligen har kommit på hur kul det är att flyga runt på bordet... Snart ryker nog ljusstakarna också. :p

En grön löpare, två gröna underlägg, två gröna plantor som bott ute under sommaren och som vid inflytt visade sig sakna fönsterplats, en stor träbricka som minisis har gjort i slöjden med ett stort ljus på, samt ett glasfat som jag fått efter mormor med diverse papper (som jag borde ta ställning till) på.

en fruktskål full med frukt, salt- och pepparströare, hostmedicin, en glasskål med ett värmeljus i.

utöver det (som faktiskt SKA finnas där) figurerar med jämna mellanrum också diverse matlådor, plastpåsar och brev där :p

På köksbordet finns just nu detta välordnade stök...

p1030148_20558306.jpg

Annars har jag bara två ljusstakar för blockljus och en och annan fettfläck.

*Kl*

Såhär ser mitt kökbord ut just nu, håller på med julkortstillverkning :)

DSC00080.jpg

Jag håller på att packa för att flytta och katten väljer väl vart hon ska markera sitt missnöje...
Det är sannerligen tur att katter inte har tummar, för då hade vi legat risigt till...

:rofl:
Ja, med tanke på hur bra dom lyckas utan tummar så... :idea: (utan lampa)

säg vad jag inte har... två stycken tabletter i bambu, present papper, väska, plastpåse med nyinhandlade ljus och 2 ton med papper spritt över hela bordet. borde igentligen städa...:angel:

Har:
två döda chiliplantor,
en handduk med en isärplockad grimma, ett par tyglar o en nosrem på,
två trasiga tallrikar som ska slängas,
en påse från taxfree,
en av makens tröjor,
en bigpacklåda med neasfoot olja i,
en flaska med mer neasfoot,
ett katthalsband,
katten som borde vara i halsbandet,
pärlor från dotterns eviga tillverkning av smycken,
en bärbar telefon som borde laddas då den är död,
laddaren till telefonen som är död,
samt en massa papper o jox...

Bör tilläggas att vi inte äter i köket just nu...

Svart löpare, mörkgrå liten "plåtbalja" med två st vita cyklamen , mörkblått keramikfat från Tunisien som jag fått av min svärmor som agerar som fruktskål och så några tidningar och en påse med mina nyköpta cykellysen som jag måste lämna tillbaka då dom inte funkar...

Jag vill ha mitt köksbord rent från massa post och annat skräp, föredrar ett bord med bara en löpare och en krukväxt. Fruktfatet har hamnat på bordet av den enkla anledning att det helt enkelt inte finns plats någon annan stans.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka