Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har lyckats med att få två nätverk på min dator. (xp+vista miljö) Ett används, ett inte. Hur tar man bort det ena? *en påse...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Någon har flyttat menyn på våran dator (har microsoft xp) med startknappen osv till vänster, detta gör att jag inte får upp vissa menyer...
Svar
7
· Visningar
1 065
IT & mobiler Hej vill höra lite om mailadresser, är de känsliga för stora och små bokstäöver. Hörde att mailadresser braa skall skrivas med små...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: nidron
·
D
IT & mobiler Varför kommer jag inte in på vissa sidor på nätet? Tex telias, sphk.se ? Andra sidor kommer jag utan som helst problem in på. De sidor...
Svar
15
· Visningar
1 749
Senast: nidron
·
IT & mobiler Rottade fram en ldag med gamla barn spel idag ;) Och hittade min barndoms älsklings data spel från 1993 :angel: BUSYTOWN :love: ...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag har skaffat mig en digitalkamera med märket olympus. Nu är det så att för att lägga över bilderna på datorn så fick jag ett programm...
Svar
14
· Visningar
1 512
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Jag kommer inte in på Hotmail, har försökt hela dagen men icke... Fler som försökt, kom ni in?
2
Svar
32
· Visningar
2 350
Senast: YlvaG
·
F
IT & mobiler vill ha tag i ett enkelt och helst svenskt ritprogram. Är ute efter att kunna göra linjer i färg som bakrunden syns igenom...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: fruxo
·
IT & mobiler Har varit inne i paint och försökt,men det är ju hur svårt som helst att få det snyggt. Har för mig att jag hört att man kan koppla en...
Svar
1
· Visningar
1 180
Senast: tjenixen
·
F
IT & mobiler hej! jag behöver lite hjälp med datorer. jag ska flytta till sunne för att plugga och behöver en bärbar dator. har kollat lite på...
2
Svar
23
· Visningar
3 051
Senast: Undret
·
S
IT & mobiler Hur sjutton gör man när man vill ändra sitt namn i adressfältet? Ibland kankse man inte villl visa både sitt för och efternamn. Letat...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Ragatan
·
H
  • Låst
IT & mobiler Har klippt ihop en liten film om min pålle. Men nu rä det så att formatet är sparat i "MSWMM" det sparas automatiskt i det.. Jag har...
Svar
1
· Visningar
678
·
S
IT & mobiler Har windows vista nu och i mina dokumentmappen finns massa mappar som jag vill ha bort tex min musik, mina filmer, mina favoriter m.m...
Svar
1
· Visningar
756
·
P
IT & mobiler Köpte i veckan en ny dator med wondows vista förinstallerat. Jag behövde alltså inte stoppa i någon CD för att starta, den startade och...
Svar
10
· Visningar
1 162
·
IT & mobiler Ja som rubriken säger.. hur fungerar detta? Måste man ha en speciell telefon eller går detta att lägga till alla nyare mobiler och isf...
Svar
1
· Visningar
980
IT & mobiler Försöker föra över musik till min splitternya ipod shuffle.. Men det jäkla itunes gör inte som jag vill.. Jag har gjort en spellista...
Svar
2
· Visningar
1 767
Senast: Messy
·
A
IT & mobiler Finns här någon som vet vad som kan vara fel på min mammas mobila bredband: Hon har en bärbar dator med mobilt bredband och när hon...
Svar
2
· Visningar
781
·
IT & mobiler Har en DVD-spelare (till tvn) som kan läsa .avi filer. När jag bränner avi-filer på CD (dataskiva, i windows) fungerar de bra att...
Svar
4
· Visningar
3 671
·
IT & mobiler Min sprillans nya laptop har börjat hacka i ljudet när jag lyssnar på musik och gör något annat samtidigt. Skulle t.ex. skriva i Word...
Svar
5
· Visningar
3 022
Senast: Riley
·
F
IT & mobiler ska skaffa mig ett program för att kunna bygga mig en hemsida. Någon som kan rekomendera nått. Det ska helst vara på svenska, lättfattat...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: silverblom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka