Sv: Hotmail

passar på att morra här med..

denna var iof mer informativ, om microsoft har problem så hänger det väl ihop.... :p

Ringde Comhems kundtjänst åt mor min idag som är utan både telefon och internet. Då sa den automatiska rösten att både msn.com och hotmail.com hade problem, och att folk som hade dessa som startsida skulle prova en annan sida, så de inte trodde att det var deras internet som strulade :crazy:

Jag har både gmail och hotmail. Hotmail har jag haft så länge jag kan minnas och många har just den mailen som mig. Och då kommer ju mailen jag behöver komma åt dit. Ca 12års mailkontakter flyttar man inte till en annan mail nu. Det är jag för lat för.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: Trott
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
345
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag håller på att bli tokig på mängden spam i inkorgen på min Hotmail/outlook. Har blockerat huuuur många mailadresser som helst men får...
2
Svar
23
· Visningar
1 392
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka